Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

19 June 2013

Hadiah Untuk Diri Sendiri, Boleh Ker...???


Uissshhhhh.... Dah dekat seminggu aku tak update blog... Satu lagi record yang buat korang menyampah dengan blog aku dah... Ada blog, tapi tak update2 kan... Maaflah, aku sekarang ni agak sibuk dengan kerja harian dan outstation ke Johor Baru... Dah dekat 3 minggu berulang alik ke JB... Minggu ni jerlah baru free...

Ni aku nak habaq mai.... Asyik bagi orang lain jer hadiah, untuk diri sendiri diabaikan... Hehehehehe.... Kali ni pejam mata terus sambar seketul tumbler dari Starbuck... Dulu ada seketul yang kecik, tapi kena rembat dek orang....


Belinye dah lama, untuk di pakai di office baru bulan 4 hari tu.... Konon2nye dapat tempat kerja dan jawatan baru, so tumbler pun nak baru gak... 




So kali ni ambik besar sekali.... Puas sikit minum... Takyah nak buat 2-3 kali... Boleh pakai untuk air sejuk dan air panas... Memang tahan lama... Kalau pagi ambil air, sampai petang still panas... 


Disebabkan ketahanannye ni, tak hairanlah dengan harganye yer... Still berpuas hati.... So dengan ini, terimalah hadiah untuk diri sendiri dari diri ku ini... Ewahhh...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...