Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 June 2013

Hobi Ku : Heli E-Sky Belt-CP V2.... Heli Ke-4...


Lama sungguh tak main RC Heli aku... Ni adalah entry lepas gian sebenarnye... Lama benor tak mainlah katakan... Gatal dah tapak tangan... Nak buat macamana, busy giler aku sejak masuk office baru ni.... 


Ini adalah RC Helicopter ke-4 aku... Dari brand E-Sky Belt CP.... Main sekali jer, naik 2 kaki terus kena hembus dek angin yang datang dari mana entah, terus terbalik dan hancur.... Amek ko.... Masih belum repair lagi.... Masalahnye body dia agak ringan sebab bukan carbon fyber dan blade dia dari kayu.... Sedih betul masa nak terhempas tu.... Tak dapat control langsung terus menjunam.... Bersepai....





Ingat nak curi2 masa jugak bulan Ramadhan kali ni... Sabtu Ahad bolehlah layan balik... 


Bagi mereka yang mempunyai hobi macam aku ni, helicopter jenis aku kurang rekomen yer... Agak ringan untuk fly... Lagi2 kalau korang baru2 menceburkan diri... Biar mahal sikit tapi senang untuk control... Bukan senang babe.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...