Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 May 2013

Kalau Tak Larat, Aku Berjalan Sambil Minum Milo Jerlah... Sedap Tu...


Beriya2 aku join Malaysia Breakfast Milo 2013 tahun ni... Bukan apa sajer nak join aktiviti2 sebegini untuk diri sendiri... Akan berlangsung pada 19 Mei 2013 ni bertempat di UPM Serdang... Rasanye ramai yang join... Aku masuk kategori Men Open 7KM...



Baju dah ambik hari Sabtu yang lepas... Itu pun aku suruh wife aku yang ambik kan sebab aku ke Gunung Nuang.... Oklah jugak t-shirtnye... Dari kain jenis jersi... Goodie Bag akan diberi pada hari berlangsung, tapi lepas dah abis berlari yer... Hehehehee... Pandai2, kalau tak ramalah yang lari balik rumah lepas dapat awal...


So, Insyaallah kalau takde aral melintang, berlarilah aku untuk kali pertamanye... Hehehehe... Kalau tak lari, aku berjalan jerlah jawabnye... Janji dalam tempoh yang telah ditarget (cut off) 1 jam 30 minit sejauh 7 km... Sure ada air Milo sejuk punya macam masa sekolah dulu2 kot... Best tu..... :)


2 comments:

Teena Tna said...

Lawa la baju milo tuu..

Chilabaey's Spot said...

To: Teena Tna...

Hehehehe... Bolehlah... Kain macam jersi bola... Macam panas jer... Thanks sebab terjah blog saya... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...