Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

28 May 2013

Berkawan Biarlah Beribu, Kawin Biarlah Satu... Yer Ker...??


Selamat Pengantin Baru buat anak jiran aku Zarul Zaied Bin Halil a.k.a Ayob @ Aloi semasa di Banting dulu... Masa usia 1-2 tahun lebih mak  aku yang jaga semasa mak dan bapa beliau pergi kerja... Kiranye mak aku jadi pengasuh dialah adik beradik... Sekarang ni dah kahwin dah rupanye dia... Hehehhee... Tahniah diucapkan...


Majlis berlangsung secara sederhana tetapi meriah sangat sebab duduk di kawasan Flat Sri Pahang... Kat sini masyarakatnye memang bermuafakat... Takyah panggil catering pun takpe.... Diaorang bergotong royong.... Ini kali kedua aku ke sini, dulu majlis perkahwinan adik perempuan pengantin...


Aku sampai dalam pukul 12.00 tenagahari... Cuaca sangat cantik... So sementara nak tunggu kedua mempelai sampai, so aku soru dulu.... Time ni pengantin dah sampai, sebelum mereka mula bergerak masuk ke dalam dewan untuk bersanding, aku dah sambar dulu pengantin untuk bergambar... Nanti kalau dah duduk atas pelamin dah sure payah nak bergambar... So gambar paling atas tadi adalah semasa pengantin baru sampai dan nak mulakan perarakan.... Hehehehe....



So lepas ajer pengantin naik pelamin aku dengan wife beransur balik sebab petang nak hantar kereta service dan repair bagai.... Tapi sebelum tu, ada jugaklah 2-3 tempat yang aku singgah.... Kot2 kereta takleh siap hari tu kan... Oklah, Selamat Pengantin Baru buat Zarul dan Yus... Moga berpenjangan hingga akhir hayat.... Insya Allah....


2 comments:

Puan Ninie said...

kawen 1 je daa laa bro :)
nak jd UAI ke hahahahaha

Chilabaey's Spot said...

To : Puan Ninie...

Insya Allah Ninie... Takde terfikir lagi hal2 macam ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...