Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 May 2013

Aku Dah Dapat Dah, Korang Ada Ker...???


Haaa korang ada ker...??? Aku dah ada dah.... Hehehehehehe.... Mana aku dapat...??? Aku join event MILO Malaysian Breakfast Day Run 2013 pada hari Ahad 19 Mei 2013 lepas di UPM Serdang.... First time lah aku ni join event cenggini.... Memang seronok dan memang penat... Sebelum ni aku cuma hiking ajer kerjanye.... Bila kena acara macam ni, mak aii macam nak meletup kaki dibuatnye... Bukan apa, sebab nak kejarkan masa sebelum cut off.... Kalau dah cut off so takdelah dapat Medal...


Untuk julung kalinye aku masuk kategori 'Men Open 7KM' (Cut Off Time : 1 Jam 30 Minit)... Alhamdulillah aku dapat sampai digarisan penamat dalam masa 1 jam 25 minit... Ingatkan aku yang lambat, rupanye beratus2 lagi kat belakang... Badan masing2 semuanye fit2... Kalau macam aku ni lainlah.... Tapi mungkin stamina aku ada lebih sebab selalu training ke Gunung Nuang kot....



So, untuk first time dan juga untuk permulaan aku untuk join event2 macam ni telah bermula.... Sebab lepas ni aku akan join Larian McDonald (belum confirm lagi), Larian Standart Charted (dah confirm) dan beberapa lagi event dalam tahun ni...  Harap dengan join event2 ni juga aku dapat menjaga kesihatan aku sepenuhnye... Insya Allah....



4 comments:

E'in said...

wah tahniah.... :)

Cik Da said...

wah tahniah2 kita lom hado lagi la sobab x join lagi ha2

Chilabaey's Spot said...

To: E'in...

Terima kasih... Hehehehe... Semangat tu..... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Aida78...

Thanks... Kena join jugak lepas ni... Kalau ikutkan penat memanglah malas nak join... Tapi bila dah try, bestlah pulak... Hehehehe.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...