Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 November 2011

Tak Sangka Pulak Followers Aku Dah Masuk 800 Orang.... Siapa Gerangannye....!!!!


Alhamdullillah, syukur..... Semalam followers aku dah pun mencecah 800 orang.... Tak sangka juga sebenarnye.... Ada juga pembaca kat blog picisan aku ni... Blog yang tak seberapa.... Blog yang syok sendiri kadang2 tu... Kalau tak silap aku, blogger yang ke-800 aku adalah Blogger Nur Adilah....

Terima kasih dear.... Kalau korang nak tengok blog beliau boleh tekan SINI.... Sebenarnye bila follower bertambah ni, semangat untuk berblog juga bertambah.... Dan mungkin ada perubahan dengan cara aku berblog lepas ni.... Tapi tak terfikir pun lagi.... Kalau ada masih bermain2 di fikiran....  Insyaallah...


2 comments:

eMMe said...

Bro! tahniah, mmg saya suke masuk blog bro, saya dah lame folow Bro!
teruskan berblog!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Emme....

Terima kasih Emme sebab menjadi pembaca setia blog tak seberapa saya ni.... Insyaallah saya akan terus berblog...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...