Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 February 2011

Siapa Yang Wish Aku Semalam, Terima Kasih Semua...!!!


Dah masuk tahun ke-35 dah aku... Sampai manalah nyawa aku di dunia ni yer... Syukur Alhamdulillah Allah masih memanjangkan umur aku setahun lagi... Memang itu yang aku harapkan sekarang ni.... 


Sebenarnye sambutan harijadi aku tahun ni agak berlainan sikit, sebab aku sambut dalam keadaan tidak sihat... 2 hari demam, batuk, selsema, pening kepala, sakit tekak sampai susah nak telan (tapi aku telankan juga sebab nak makan ubat)... Pagi2 lagi dah ke klinik ambil ubat... Lepas hantar wife aku ke office aku terus ke klinik... Muka dah merah padam dah menahan pening... 


Kredit pada Blogger Citarasa Rinduan a.k.a Ayu sebab buat entry khas untuk aku... 
Sangat2 terharu... Malu dan segan pun ada....

Dan tahun ni juga boleh pulak aku silap hari... Aku ingatkan 10 Februari 2011 tu pada hari Rabu... Rupa2nye hari Khamis... Mak aku siap wish kat aku lagi pada malam Rabu tu... Mak aku pun tak perasan sebab aku bagitahu yang harijadi aku tu jatuh pada hari Rabu... Korang yang memang menjadi pengikut setia blog aku mesti perasan yang aku dah publish entry harijadi aku pada Rabu tu, kemudian tengahari tu baru aku perasan bila aku tengok kelander dalam iPhone aku.... Ceh bikin malu jer.... Cepat2 aku call adik aku Anor suruh draft kan semula entry tersebut... Itu pun dah ada 6 orang yang komen... Aduiiii malunye aku....

Mereka2 yang dah wish aku awal adalah :


Terima kasih diucapkan.... Maaf yer salah tarikh... Hehehehehe... 

Dan blogger2 yang sent sms pada aku malam semalam pulak adalah dari sahabat blog aku iaitu :


Terima kasih sebab hantar sms semalam... Sangat2 terharu....

Dan semalam baru aku publish semula entry tersebut.... Dan mereka2 yang mengwishkan ucapan untuk aku dalam ruangan komen adalah :

7. Blogger Nur Al Ain 

Dan tak lupa juga pada semua rakan Facebook dan rakan2 UiTM aku, walaupun aku ni kurang aktif dalam dunia FB ni... Tapi semuanye aku dah balas kot... Terima kasih banyak2 kerana mendoakan aku agar semuanye baik2 sahaja... Insyaallah....


18 comments:

Khairul Onggon said...

Aik?? Salah tarikh ke? hehehe... Tu lah.. Lain kali kena makan ubat betul, ke makan overdose ubat hehehe.. Apa2pun,hari lahir + sakit = Allah Maha Penyayang.. Itu tanda nya Allah masih Menyayangi kita di ujinya dengan sakit di dunia.. :)

Unknown said...

salam..
selamat pagi abang muz

sesungguhnya nilai yang amat berharga pada persahabatan kita adalah keikhlasan..
insyallah..ukhwah kita berpanjangan...


semoga ceria selalu.....

♥♥ eija ♥♥ said...

tak pee salah satu hari jer hehe....

n

sama-sama pakngah...
wajib ingat birthday pakngah nie hehe..

Lia Hasty said...

wah terharunye.
tima kasih banyak2.

Kereta Sambung Bayar said...

alamak..miss ke?! bile tarikh sbenarnye nih?!

pipoq said...

salah tarikh pun takpe..yang penting kita masih diberikan rezeki dan umur untuk meneruskan tugas sebagai khalifah di muka bumi ni..

CaDLyNN said...

lor...salah tarikh..patutla pelik nape entry yg sama esoknye..haha :)

Namio Oo said...

Heppy belated besday...semoga pnjang umur murah rezeki..amin.

1st time dtg sini..=) salam kenal dari norfa..

ciK LyndaWawa said...

selamat hari tua pok cik..hehehehe=]

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wa khairul onggon

Ha'aahh... Boleh tersilap tarikh dan hari pulak tahun ni... Betullah ingat2 terlebih ubat ni... :)

Harap2 macam tulah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

As-salam... Insyallah persahabatan di alam maya ini saya akan teruskan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Boleh pulak tersilap tahun ni... Silap hari... Adui..!!! Nampak beno dah bertambah tua...

Terima kasih sekali lagi cikgu....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Sama2 Lia... Awak antara blogger favorite saya... Keep in touch yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kereta Sambung Bayar

Terawallah pulak tahun ni... Tarikh sebenar 10 Feb (Khamis), boleh pulak ingat 10 Feb tu hari Rabu... Ishh... Ishhh.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: pipoq...

Alhamdulillah... Benar apa yang dikatakan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: CaDLyNN...

Hehehehehe... Boleh tersilap hari pulak tahun ni... Terawal sehari... Terima kasih kerana terjah blog saya dan prohatin akan entry yang dipublish... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Norfa....

Terima kasih Norfa... Terima kasih sekali lagi sebab terjah blog saya yang tak seberapa ni yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana...

Terima kasih... Terasa amat tua pulak bila kena panggil Pok cik... Hehehehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...