Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 February 2011

Baby Day Out - Ke Bengkel Dulu Lepas Tu Baru Ke Shah Alam...!!!


Sebelum ni aku ke One Utama..... Dan beberapa minggu ni aku melayan anak buah aku sorang ni... Si Melly.... Tapi aktiviti kali ni terpaksa ditangguhkan.... Sekali lagi aku ke bengkel.... Belting aircond ada bunyi sikit.... Macam tulah kalau kereta dah berumur... Ada jer yang nak diganti.. Tapi kali ni lain macam sikit bunyinye... Aku ni pantang  terdengar apa2 bunyi pada kereta... Mesti nak cari dan suruh betulkan juga... Rupanye alternater buat hal.... Bearingnye yang berbunyi... Kali ni mungkin lama sikit kat bengkel... Hari ni tak siap... So, budak bengkel tu hantar aku balik rumah...


Sementara dalam budak bengkel check kereta aku, Melly main kat playground dengan makngahnye.... Macam biasalah Melly dengan kerenahnye... Budak2....




Dah penat mulalah menyendeng dengan makngahnye.... Nak main jongkang jongket....




Dah naik main, punyalah senyum sampai ke telinga.... Tapi masih dalam pengawasan makngahnye....



Muka dah penat main, mulalah nak airlah, susulah, nak baliklah.... Birthmark pun dah naik merah kat dahi.... Hehehehe.... Tapi lepas jer minum air, main lagi.... Sekali lagi rancangan aku nak jalan2 dengan Melly tergendala... Takpe2 esok masih ada..... 


6 comments:

Unknown said...

selamat petang abang muz

suka lihat aksi melly dan kakak..
harap2 dia tak memahami sakit ibunya

apa khabar adik abang??

eMMe said...

Salam, bro!
telatah tiga beranak ni menghiburkan hati saya...puas tgk gambar2 besar kan, camner nak wat gambar jadi besar kat blog, leh abg bro ajar tak?

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan

Selamat petang Ayu.... Sekali sekala dapat layan anak buah ni memang best... Tapi dia tahu yang mamanye sakit... Kalau tanya mama kat mana? Dia akan kata ada kat hospital, sakit...

Alhamdulillah semakin baik.... Dah mula bekerja dah walaupun terpaksa pakai tongkat untuk berjalan... Rawatan susulan dengan HUKM masih lagi... Dan doktor masih moniter kondisinye... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Terima kasih... Macam tulah orang takde anak... So, anak2 buahlah menjadi penghibur....

Cuba check setting blog... Kalau tak silap saya kena click new feature dalam general setting... Nanti baru kita boleh resaizkan gambar yang kita upload... Samada small, medium, large dan x-large....

Anonymous said...

comel nye dia.. pinky2.. ^_^

Chilabaey's Spot 2 said...

To: farra8979

Suka sangat dengan colour pink... Budak perempuan kan macam tu... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...