Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 February 2011

Alhamdulillah Syukur.... Umur Ku Masih Dipanjangkan...!!!!


Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi atas kurniaan umur pada setahun lagi... Sangat2 bersyukur, aku masih dapat menjaga kedua ibubapa ku setakat ni.... Dapat menjaga wife ku.... Dapat menjaga kebajikan mereka semua walaupun tidak selengkap mana.... Dapat lagi aku menguruskan ahli keluarga ku dan adik beradik ku... Itu sudah cukup untuk ku.... Dapat terlaksana segala tanggungjawab ku.... Dan terlangsai sebahagian hutang ku.... 


Apa yang aku harapkan daripada-Nya, agar aku diberikan kesihatan sebaik mungkin dalam melaksanakan segala apa yang aku impikan.... Yang aku idamkan dan yang aku harapkan... Walaupun masuk tahun yang ke-35, masih banyak matlamat yang belum tercapai dek tangan ku.... Semuanye itu memerlukan satu tahap kesabaran yang menggunung.... Dan aku perlu serius selepas ni... Terima kasih Allah, kerana memberikan aku peluang untuk hidup lagi di dunia ini.... Agar aku dapat mengorak langkah untuk menjadi insan yang berguna dan yang boleh diharapkan... Insyallah ... :)  :)  :)


28 comments:

CaDLyNN said...

selamat ulang tahun ke-35..semoga panjang umur, murah rezeki dan hidup lebih diberkati :)

Syamilia said...

happy besday!!
semoga Allah panjangkan umur dan murahkan rezeki.....aminnnn

♥♥ eija ♥♥ said...

hari jadi pakngah ker??
yang ker 35???
hehe happy birthday pakngah...
ja doakan pakngah sihat, happy n boleh menjaga family pakngah...

pipoq said...

semoga umur diberkati Allah, murah rezeki..selamat hari ulangtahun 35..

Puan Ninie said...

selamat ulangtahun bro...:)
semoga segalanya di permudahkan allah ya..:)

Khairul Onggon said...

Salam.. selamat hari lahir wahai Pak Ngah heee.. Semoga berjaya dalam apa jua yang dilakuakan, di dunia dan akhirat.. aminnn..

Kakzakie Purvit said...

Salam.... mengambil kesempatan mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran. moga bertambah matang dan beroleh segala kebaikan dunia dan akhirat. Amiinnn......

Lia Hasty said...

Happy birthday Pakngah.
semoga pjg umur & murah rezeki.
hrp thn nie thn yg terbaik buat pakngan dan famili.

;-)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: CaDLyNN...

Terima kasih banyak2... Itulah yang saya harapkan... Thanks sebab terjah blog saya... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Syamilia...

Time kaseh.... Insyallah... Memang itu yang diharapkan selama ini... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Ha'ahhh lah cikgu.... Tambah setahun lagi umur... Terima kasih banyak2 kerana menjadi sebahagian dalam kehidupan saya (sahabat blog)...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: pipoq...

Insyaallah jika diizinkan oleh-Nya... Terima kasih en.pipoq... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: mEiZ SHA...

Terima kasih sis... Itulah diharapkan oelh saya... Sorry sis tak dapat ke majlis di Kelana Jaya... Banyak sangat hal sejak kebelakangan ni... Selamat pengantin baru yer... :) :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wa khairul onggon

Salam en.onggon.... Terima kasih wish... Insyaallah kalau diizinkan oleh-Nya... Tapi lah saya sangat2 harapkan.... :) :) :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kakzakie...

Terima kasih daun keladi.... Tambah setahun lagi... Hehehehe... Terima kasih sekali lagi sebab terjah blog saya yang tak seberapa ni.... :):)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Thank you Lia... Hehehehe... Dah semakin berumur dah saya.... Terasa sekejap jer masa berlalu... Terima kasih juga kerana awak menjadi sebahagian dari hidup saya selama kita berblog... Tq again....

Insyaallah, itu yang saya harap2kan... Moga tahun ni baik2 sahaja... :) :) :)

Wawa_Nadwa said...

Pak Ngahhhhhhhhhhhhhhhh!!



HAPPY BIRTHDAY TO U.

hAPPY BIRTHDAY TO U..

HAPPY BIRTHDAY TO PAKNGAH CHILABAEY'S

hAPPY BIRTHDAY TO U...

yg ke35??????? ish tak caya la macam 25 je tgk.. hihihii!

Semoga pakngah dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yg baik dan dikurniakan 'baby'yang comey.

^_^

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa....

Wawa...... Wawa.......

Terima kasih bebanyak......

Terima kasih bebanyak......

Terima kasih bebanyak......

Terima kasih bebanyak......

Terima kasih bebanyak......

Terima kasih bebanyak......

Terima kasih bebanyak......

Iyer yang ke-35 tahun ni.... Uish2... Dah main berumur dah ni.... Iyer ker macam 25, perli lah tu... hehehehe....

Insyallah, itulah yang saya harapkan.... Bila mau main bowling...??? ;p

eMMe said...

Selamat Ulang tahun, Allah panjang kan umur Bro Muz! moga senantiasa sihat dan dirahmati Allah, saya nak hadiah! bukan saya bagi hadiah! hahahaha!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Terima kasih.... Insyaallah dipanjangkan umur setahun lagi.... Ok nanti saya bagi hadiah yer... Hehehehe... Sedih masih tak dapat nak serahkan pada Emme lagi... :(

Wawa_Nadwa said...

sama-sama.

bile ekk? ntah la. pakngh kan sibukkkk. takleh kaco. heee!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa....

Alaa sajer jer... Takpe, nanti bila saya dah free sikit, kita buat penjadualan semula... Hehehehe... Insyaallah... :)

Unknown said...

happy birthday bro..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...ammiinn

zati embong said...

amin.happy birthday bro.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: E.d.Y

Thanks bro... Insyaallah... Itu yang diharapkan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Zati Embong...

Amin... Terima kasih Zati.... :)

Nur -al- Ain said...

selamat selamattt ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Al Ain....

Terima kasih Ain... Selamat... Selamat... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...