Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

19 December 2009

SUBWAY Lagi, Adoi Kenyangnye....!!!

Malam tadi aku dengan wife ada hal sikit kat Kota Damansara.... Hantar barang kat seseorang.... Keluar rumah lepas Maghrib terus ke sana.... Hari pun tak berapa sihat sebenarnye.... Baru lepas hujan.... Masih lagi renyai.... Settle kat Kota Damansara terus balik ke rumah kononnye.... Alamak patutlah perut rasa semacam jer.... rupanye kitaorang belum makan lagi.... Kalau bab nak makan apa, sebenarnye aku dengan wife boleh bergaduh nak pilih makan apa.... bukan berebut pasal tempat, tetapi tak tahu nak makan apa sebenarnye.... dah terlampau selalu benar makan kat luar.... Last2 wife aku bagi cadangan beli makanan kat Subway.... Kebetulan akan lalu kat kawasan situ.... Ok juga cadangan tu bagi aku... malas nak makan yang berat2 kononnye....
So, tersinggahlah aku dengan wife aku di Subway malam tadi.... Kitaorang beli 3 set sebab adik aku Anor ada kat rumah sekarang ni.... Semalam aku ada taya dia nak makan Subway tak...?? Dia kata boleh juga tapi dia nak set beef pepperoni.... dah tak payah nak call dia tanya dia nak apa... aku pakai apa yang dia cakap semalam jer.... Aku ambil set Steak & Chesse dan wife aku ambil set apa entah namanye aku lupa....
Yang kanan tu aku punya dan kiri tu adik aku Anor yang punya.... Wife aku punya dia dah ambil dulu...
So, malam tadi ni jer makan malam kitaorang.... Walau pun sekadar sandwich, tetap kenyangnye macam makan nasi jer.... kononnye nak makan ringan2... pegi dah.... hehehe....
Nampak tak kat cermin kereta aku, titik air hujan.... sebab masa turun kereta lagi hujan masih renyai.... Nasib baik dapat parking depan kedai Subway tu....
Staff Subway tengah menyediakan set2 yang aku order.... Walaupun mereka lelaki tetapi mereka terlatih untuk penyediaan set tersebut.... Susunan sayur2 dan bahan2 lain cermat sangat.... Dan mereka ni cepat dalam menyediakannye.... respect sama mereka... masa ni dah dekat pukul 9.00 malam juga.....
Wife aku tengah menunggu set2 yang diorder siap... yang aku duduk kat meja dan snap picture dia.... duduk jauh2, so nanti wife aku yang bayar.... hehehe... mengelatlah tu.... Bila dah siap, laju jer wife aku panggil minta duit untuk bayar.... kena juga aku.... belanja sekali sekala, bukannye selalu.... kalau selalu makan kat sini mahu kopak juga aku....
Sampai rumah dalam pukul 9.30 malam.... buka apa yang patut, terus makan.... Bila 2 jari dah ditunjukkan itu bermakna makan malam kitaorang dah selesai disusunkan dalam perut.... hehehe.... Wife aku lagi laju makan, siap sempat tangkap gambar aku dengan Anor lagi.... Sebenarnye hari ni aku takpun ke mana2, malam ni jer baru keluar.... Itu pun pasal ada hal kat Kota Damansara.... Hari ni aktiviti mengemas rumah jer.... Tengahari sembahyang Jumaat.... Petang tidur..... Merehatkan diri jer hari ni.... Alhamdulillah Kenyang.....

10 comments:

Unknown said...

teringin jugak nak try kat situ,
nanti bila da trun kl,
nak jugakla try:)

farish izaryl @izreez said...

subway mmg cedap hehehe

Murni Alfathunnisa said...

suke 'meatball marinara' nyer...blom pnh try 'turkey'..yg besh sbb leh custom...ikut taste masing2..kecur air liur neh....lama dh x gi..

Lia Hasty said...

kite sama la muz..
peminat subway gak..
peminat fastfood..

Wawa_Nadwa said...

ishhhhhhhhhhhhh!!
pakngah ni ashik tunjuk gambo makan je.
org ngh diet ni.
carik gak kang tghari ni.
hahahha!
opss!!
takbleh takbleh..
tgk pewot ckit yer cik wawa.
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie....

Kata bulan depankan nak datang KL, apa lagi Cik Wanie inilah masanye untuk merasa... hehehehe... try yer nanti.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: farish H...

Memang sedapkan.... jom2 kita ke SUBWAY lagi... hehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: siti murni....

Tak try lagi.... Nak juga try lepas ni.... Yang turkey tu pun sedap juga....

Betul kata Cik Siti Murni, kita boleh custum apa yang kita nak.... itu yang bestnye tuh.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Cita rasa yang sama, kebetulanlah pulak... Citarasa yang mengopakkan beg duit bila dapat gaji kan... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Sorrylah Wa kerana entry menggoda perut Cik Wawa.... Sekali sekala tu boleh walaupun diet.... Kita boleh customkan apa yang kita nak sebenarnye... Janganlah pilih yang banyak lemak, pastinye akan menyundang padah pada perut... hehehe.... :)... Lama tak berjogging, bz sangatlah hujung minggu.... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...