Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 December 2009

New Moon Punya Penangan....!!!

Minggu lepas punya aktiviti, aku dengan wife... Layan filem Twilight : New Moon sekali lagi kat Cinelasure, Mutiara Damansara... Nak tengok kat mana lagi, maklumlah rumah dekat situ jer.... So, malaslah nak pergi jauh2... Yang bestnye nak jadikan cerita, kononnye nak beli tiket yang murah, jadi pergilah pagi2... nak tengok tayangan pukul 11.00 pagi, harga tiket cuma RM6.00 sahaja (murah RM2.00)... Dengan ghairahnye terus pilih tempat duduk.... tengok kat display skrin atas kaunter, oihhh banyak lagi tempat kosong yang sit cantik.... mula2 tu pilih barisan biasa, tiba2 mamat jaga kaunter tu suggest couple sit.... yang wife aku laju jer kata ok... dan aku pun sama laju jer pilih sit mana.... bila total tengok2 RM24.00.... aittt, dalam hati aku mahalnye.... Rupa2nye memang sit couple tu mahal, patutlah masa pilih nombor sit ruangannye colour merah.... selalu beli colour biru laut.... hampeh.... terkena kitaorang....
Nah ambik engko, sebab nak tiket murah terus jadi double harganye.... Maklumlah selalu sangat tengok wayang.... dan selalu benor suruh orang belikan.... Dahlah tu, sit double tak best langsung... tempat tangan sebelah jer... memang untuk pasangan yang bukan datang nak tengok wayang jer (faham2 jerlah), bagi aku dan wife tension jer tangan jadi lenguh.... dahlah tu, tempat letak air pun dapat satu jer... yang satu lagi orang lain punya..... tak berbaloi betul.... Kali kedua tengok New Moon ni, wife aku marah betul dengan aku.... sebabnye aku siap tidur masa tengah tengok tu.... Lagi2 tengah part2 slow je jalan ceritanye.... banyak kali juga aku terlelap.... Maklumlah malam tu aku balik rumah lewat dari kampung.... dekat pukul 2.00 pagi.... Tidurnye dekat pukul 4.30 pagi... Mana tak tidur dalam panggung yang sejuk tu.... Kelakar2.....
Dan penangan pada New Moon ni jugalah, wife aku boleh sibuk ajak pergi kedai buku... kononnye nak tengok buku movie tersebut kat Borders atau di MPH.... Popular tak jual.... Last2 cari kat MPH.... Harga dah pastinye menariklah.... Ada 4 episod dalam Twilight ni.... Yang murah sikit takde keluar semua episod, cuma ada Episod New Moon jer.... Yang hardcover/mahal lengkap.... tapi harganye hurmmm.... cantik sungguh.... Dan keputusannye.... lihat hasil di bawah.....
Nah ambik, harganye.... taklah mahal sangat pun.... Nak buat macamana bila dah minat.... samalah dengan aku, bila bab buku photography takde pulak kisah mahal.... hehehe.... apa2 pun amalkan minat membaca.... tapi kalau koleksi Twilight ni pasti aku tidur punya bila baca... macam dalam pawagam tempohari....

6 comments:

::Em Hej:: said...

i sure boleh tgk berulang2 kali..sb hero die sangattt ensem..hehehehe

Unknown said...

wanie blum berkesempatan nak tgk citer nie,
asyik TERtgk citer lain saja,
huk huk huk...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miSZMaNEy...

Yang perempuan bolehlah layan hero hensem... tapi kalau saya, heroinnye kurang cantik, so kuranglah layan.... hehehe... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie....

Nanti ada kesempatan, pergilah ke pawagam yang terdekat.... Best juga layan cerita ni.... layan..... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

pakngah...
nak pinjam boleh hehe....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eija ^_^

Boleh apa salahnye... dah ada register kad library...??? Hehehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...