Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 December 2009

Chilabaey's Kembali.....

Aku kembali semula setelah menyepikan diri untuk seketika.... Bukan senyap tidak berbuat apa2.... Tetapi kerana terlalu BUSY yang amat sangat sejak dua menjak ni.... Rasa tak cukup tangan dan kaki untuk menguruskannye.... Terlalu banyak yang aku nak katakan sebelum masuknye tahun baru ni.... Alhamdulillah perjalanan hidup ku sekarang ni ke arah yang positif.... Allah berikan aku rezeki sedikit demi sedikit kepada aku.... Aku bersyukur dan berterima kasih kepada Mu....
Mungkin berkat dari apa yang aku lakukan kepada keluarga dan juga kesabaran aku menghadapi pelbagai dugaan yang diberikan.... Aku harapkan pada tahun baru ini, diberikan kelancaran terhadap semua perkara yang akan aku lakukan untuk diri aku, family aku serta adik beradik aku.... Dimudahkan segala urusan di dunia dan terutamanye untuk aku menempuh kehidupan di akhirat kelak....
Untuk hiburan followers aku yang setia menjengok blog aku yang tak menarik ni, aku sajikan Clip video dari kumpulan Korea yang aku minat iaitu 2NE1 bertajuk 'I don't care'.... i don't care apa orang nak kata.... hehehe... janji aku bahagia.....
Sudah hampir ke tahun baru so, aku ucapkan
Selamat Menyambut Tahun Baru 2010....

6 comments:

Anonymous said...

i dont care..eehh...eehh....

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

salam tahun baru juga bang! kemain dok korea je dia =D

ciK LyndaWawa said...

selamat tahun baru jugak ye....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous...

Ada aku kesah.... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Selamat tahun baru juga Nuar... Sekali sekala tukar angin ke Korea pulak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana...

Selamat tahun baru 2010.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...