Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 December 2009

Sabtu Yang Ku Yang Buzy....!!!!

Sabtu ni agak sibuk juga bagi aku.... Sebab pagi2 lagi dah keluar rumah sebab kena ambil parcel di Pos Laju Shah Alam.... Pukul 8.30 pagi dah keluar.... Sampai Shah Alam dekat pukul 9.10 pagi juga.... Slow pun aku drive hari ni.... Saje makan angin pagi dengan wife aku... Sebenarnye tempat kali kedua aku ke sana.... Kali pertama aku ambil parcel dari blogger favorite aku Cik Wawa Nadwa.... Kalau tak kerana parcel dia aku tak tahu kat mana sebenarnye sebab officenye terletak dalam kawasan industri Glenmarie.... Mula2 aku pergi sesat barat dibuatnye sebab aku agakkan tempat lain...
Sebab aku dengan wife pergi samapai ke sana kerana budak pos laju datang rumah buat penghantaran tapi orang takde pada hari Khamis lalu.... padahal aku dan wife memang ada saje kat rumah.... Itu yang musykil tu, takde pulak dengar orang ketuk.... Bila nak keluar buang sampah tengok2 ada notis penghantaran, ayyyiiaakk..... wife aku call pos laju untuk trace semula parcel tu dan pihak pos laju kata diaorang akan buat penghantaran balik pada hari Selasa depan... Haaa lamanye.... kalau nak cepat kena datang hari Sabtu tu.... Oklah aku ambil hari Sabtulah.... Nak buat macamana, nanti takde orang lagi kat rumah.... Kalau dekat takpe, Shah Alam pulak tu, malas betul.... Selalu kitaorang ambil kat pusat Pos Laju Sungai Buloh... dekat sikit.... Settle satu perkara..... Lepas tu kitaorang ke mana yer.... Nanti aku cerita lagi.... Tunggu.....

6 comments:

Miss Hirose said...

waaa mcm berjalan sakan aje ni=)

Hazzy Ishak said...

ada apa dgn parcel itu?

Lia Hasty said...

dapat hadiah ek??

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Miss Hirose...

Jalan2 cari pasal sebenarnye.... Bukan jalan2 cuti Malaysia... ada kerja dan benda nak settlekan... Biasalah cari makan cik kak.... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak....

Ada apa dalam parcel.... ada sekuntum bunga cina.... hehehe.... wife saya punya orderlah tuh... shopping internet.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Bukan saya yang punya...... Ahmad Albab yang punya.... hahahahaha..... Takdelah, wife saya punya barang.... saya tolong bawa jer.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...