Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 April 2012

Siapa Nak Hadiah, Sila Angkat Ketiak....!!!!


Siapa nak hadiah, boleh sajer.... Tapi jangan minta kat aku, minta kat sorang favorite aku iaitu Eazy Insyira Dia... Itupun bukan minta sajer, kenalah join dan support dia dalam business yang dia jalankan... 


Hari tu aku ada buat entry mengenai jam custom made yang aku buat sendiri... <Tekan Di Sini> Esoknye dia sms aku untuk menempah jam tersebut dalam kadar yang banyak... Aku buat jam tu untuk beberapa contest aku yang akan datang... Itulah rezeki dia namakan, disebabkan dia merupakan 1st customer aku, so aku bagi dia diskaun yang banyak... Terima kasih kerana memberikan kepercayaan untuk mendesign jam tersebut...


Ni dia business yang dia jalankan... CATALYST... Alaaaa korang mesti pernah dengar dan mungkin pernah makan benda ni.... Sesiapa yang nak join sebagai dealer atau aper ker bolehlah try masuk ke web site dia seperti yang tertera di dalam gambar ni...



Nampak macam mudah jer kan... Sebenarnye memerlukan modal yang banyak juga untuk kerja2 printing dan kemahiran teknikal dalam menyediakannye... Tangan aku ni memang dah biasa dengan kerja2 teknikal dan kerja2 membuat design macam ni... So takdelah menjadi masalah untuk aku... Janji beri masa yang secukupnye untuk aku buat dalam kadar yang banyak.... Cuma untuk confirmkan final design sajer yang memakan masa sikit dan juga untuk trace semula logo tersebut...




Naik penuh meja makan rumah aku malam tu... Sebanyak 20 unit jam yang diorder... Dan semuanye aku settlekan dalam masa 2 hari.... Sehari hantar printing dan sehari untuk membuatnye....



Apabila semuanye siap dan jam dah berfungsi sepenuhnye, kerja pembungkusan dijalankan supaya kelihatan seperti asal... Malangnye aku tak dapat berjumpa dengan blogger Eazy ni sendiri sebab dia di Melaka... So delivery pada husband dia ajer di Kota Damansara... Insyaallah kalau takde aral kita jumpa lagi... Itulah hal jam yang sebenar yang mana sebeban aku beli...



4 comments:

eMMe said...

mesti la nak bro, cantik jam tu... berkenan nengok, heeee~

♥♥ eija ♥♥ said...

kan betul ja kata hehe....

ja sihat jer... baby pun sihat n montel hehe....

ingat lagi pakngah kat saya hehe maklum laaa saya lama tak singgah blog pakngah hehe...

Chilabaey's Spot said...

To: Emme...

Semua orang nak ker... Nantilah saya fikir2 dulu... Hehehehe....

Chilabaey's Spot said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Hehehehe... Sure ingat, mana boleh tak ingat... Kita blogger tegar dulukan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...