Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 April 2012

Sebeban Aku Beli Kat IKEA... Ambik Engko.. Tak Pernah Dibuat...!!!!


Disebabkan blog aku takleh LOGIN selama 5 minggu, so entry aku banyaklah yang delay yer... Tapi aku entrykan jugak sebab banyak sangat kat dalam draft.... Kali ni aktiviti aku di tempat biasa iaitu IKEA.... Muak siut, hari2 kat sana.... Tapi kali ni mungkin lain sikit sebab kali ni aku buat kerja2 memborong barang IKEA...


Nah ambik kau.... Kan masa itu emas, jadi aku beli emaslah ni... Hehehehe... Harap2 dapat jadi kaya lepas ni.... Iyerlah tu.... Apasal banyak sangat aku beli emas ni...??? Sebab aku ada kerja dengan seorang blogger ni.... Takpe, nanti2 aku ceritakan...


Kali ni aku membeli barang IKEA, semua orang hairan.... Punyalah banyak aku beli... 25 biji jam IKEA.... Orang lain borong pingganlah, gelaslah, sudulah dan macam2 lagi... Tapi itu semua aku dah borong dah... Cuma kali ni jam pulak aku borong... Semua pandang aku masa nak bayar dan keluar kaunter... Biasalah manusia ni kan busybody.... Kalau kepala tak toleh, mata pasti menjeling...

Selesai urusan bayaran kat kaunter, singgah jap kat Starbuck menyejukkan tekak... Biasalah wife aku ni, pantang lalu...


Macam biasa, dia beli Iceblended Greentea dan aku punya Iceblended Chocolate.... Selain tujuan membeli jam tersebut, tujuan lain ke sini sebab nak dinner kat foodcourt IKEA... Makan Meatball... Dan dah alang2 ada kat situ, teruslah beli apa yang patut... Oklah itu sahaja untuk entry sekian kalinye ini... Moga berjumpa lagi lepas ini...

6 comments:

Lia Hasty said...

wat ape beli jam banyak2 tuh?
kat ikea ade jual chocolate fondue x?
boleh la lia pesan.

pipoq said...

nak buat kontest menang jam ? hmm..ok gak tu..terasa kosong pulak dinding kat rumah ni..hehehe

kEy said...

amek ko....sebundle emas beli.....nak beli juge lee~~~

Chilabaey's Spot said...

To: Clara Emily Cancer...

Adalah... Projek dengan seorang blogger ni... Nanti saya entrykan...

Rasanye takdelah Lia...

Chilabaey's Spot said...

To: Pipoq...

Takdelah bro... Projek khas dengan seorang blogger dari Melaka ni...

Kalau ada contest nanti, jgn lupa masuk... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Key...

Saya beli masa... Hehehehe... kalau ditukar, dapat ker emas yer...???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...