Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

27 April 2012

Aku Yang Excited Ke Toy's R Us...!!!!


Entry hari ni terlambat pulak... Hehehehe... Hujung minggu selalunye ada sajer aktiviti aku jalankan.... Itupun kalau takde kerja2 part time... Kalau takde dah sure anak buah aku sorang ni akan berada di rumah aku... Mulalah otak tu nak fikir nak bawa dia ke mana... Dan selalunye aku bawa di ke Toy's R Us sebab boleh belikan dia permainan... Takdelah boring kalau dia datang rumah aku....




Kalau dah masuk biasanye aku suruh dia jalan sendiri tapi kena perhatikan sebab takut barang timpa dia... Semua rak dia singgah, tak kira mainan apa... Patung Barbie pun dia layan juga...




Sebenarnye aku yang giler kalau masuk Toy's R Us... Banyak mainan yang boleh dibeli untuk diri sendiri... Hehehehe... Lagi2 kalau yang action figure.... Transformers ker, LEGO Robotic....


Layan jer Raja Kecik ni.... Dulu kakaknye Melly yang selalu ikut aku, sekarang ni giliran adik dia pulak... 





Ini salah satu tempat yang dia akan singgah dan main kalau datang sini... Rumah2... Tapi harganye, Masyaallah punyalah mahal... Tak larat aku nak beli....



Dalam banyak2 mainan yang ada kat situ, aku mesti singgah tengok mainan ni, Transformers Kentang... Cute jer rupa dia... Ada Bumble Bee dan Optimus Prime.... Tapi bila Transformers dari kentang namanye dah lain sikit... Bumble Bee = Bumble Spud & Optimus = Optimash Prime...



Bila dah suruh dia berjalan dalam Toy's R Us dan sekitar Ikano & The Curve, dah surelah pengsan lepas tu... Masuk jer dalam kereta terus padam... Sampai keluar kereta pun dia tak sedar.... Tengah charge beteri sebenarnye... Masuk jer rumah terus segar, pakngahnye yang pengsan sebab takleh nak rehat.... Macam tulah aktiviti aku dengan anak buah aku sorang ni, Raja Harris Emran a.k.a Raja Kecik... Minggu ni takleh ambik dia sebab banyak hal nak settle... Sorry yer...


4 comments:

pipoq said...

lamanya dah tak pegi Toys 'r' us tu..
memang bukan je seronok untuk kanak kanak, bapak kanak kanak pun diam diam syok jugak layan permainan yang ada kat situ..

Dkna Abza said...

alamak!! sampai tertidur dah haiisshh

Chilabaey's Spot said...

To: Pipoq...

Betul dengan apa yang dikata... Zaman saya dulu takde benda2 macam ni... So bila kita yang pergi tu yang juling mato kojap... Aduiii... Ngalahkan budak pulak... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Adylia Qarissa...

Hahahaha... Bila dah penat berjalan, masuk kereta jer kena aircond terus padam... Amek kau... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...