Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 April 2012

Khas Untuk Peniaga Kecil.... Sila Datang....!!!!


Hujung minggu kalau free memang aku reservekan untuk melayan anak2 buah kesayangan aku...  Kali ni bawak budak kecik Si Raja Kecik a.k.a Raja Harris Emran pergi Tesco Mutiara Damansara... Sebab dia kecik lagi so senang sumbatkan ajer dalam ruang troli...



So senang sikit nak mengambil barang2 keperluan... Hehehehe... Kalau tak habis semua barang dicapainye... Bahaya tu.... Lepas tu umpan dengan biskut ker, coklat ker... Sure diam seketika.... Dan troli pun Khas Untuk Peniaga Kecil, so takde masalah untuk budak kecil...


2 comments:

pipoq said...

ok la tu boleh nak duduk diam..kalo anak aku tu jangan harap la nak duduk diam gitu..umpan ape pun sekejap je diamnya dalam troli tu lepas tu menggeliat nak jalan sendiri..hehehe

Chilabaey's Spot said...

To : Pipoq...

Lebih kurang jugalah dengan anak buah saya ni... Mula2 jer senyap, lepas tu kena umpan balik bagi diam... Kat Tesco memang tak bagi dia jalan sendiri takut barang timpa dia... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...