Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 April 2012

Bila Mata Memerlukan Keperluannye....!!!! Apa Perlu Kita Buat..???


Bila sampai masanye terpaksa jugalah memakai cermin mata... Sebenarnye aku bukannye rabun tapi silau... So kalau drive malam cahaya pecah lebih... Silau lebih... Tapi kalau tak pakaipun takpe takde masalah...


Dalam masa yang sama, wife aku tempah cermin baru.... Aku memilih England Optical sebab service dia bagus dan aku dah kenal dengan beberapa staff kat sana...



Bayar jangan tak bayar... Dah alang2 datang kat sana, wife aku macam biasalah akan beli contact lens dia... Lagi satu wife aku ni pandai memujuk, mesti dapat lens sample lebih dari diaorang... Kadang2 tu, diaorang sendiri bagi kat wife aku untuk test kalau2 sesuai...


Mula2 tu rimaslah juga, jalan pun huyung hayang jer.. Rasa macam lantai lembut jer bila berjalan dan aku takleh nak jalan layu, mesti sengit dan macam nak tumbang... Sekarang ni dah ok dah dan bolehlah berlari dengan memakai spec... Umur masuk 36 tahun nilah baru mata ada masalah dan dalam adik beradik, aku yang paling lambat pakai... Yang lain2 tu masa belajar dah start pakai dah... Ini gara2 kerja aku banyaknye mengadap komputerlah ni... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...