Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

19 April 2012

Bulan April Yang Penuh Dengan Hadiah...!!! Korang Nak Tak...??


Lepas melepak di Starbuck hari tu, aku terus ke kedai Wondermilk pulak untuk beli Cup Cake... Kat sini antara yang terbaiklah cup cake nye setakat ini... Sangat2 boleh direkomenkan kat korang....



Sementara menunggu budak kedai tu packkan cup cake yang dipilih, sempat jugak bergambar... Settle kat Wondermilk terus balik rumah sebab dah letih sangat hari ni berjalan... Dari One Utama (OU) ke Starbuck kemudian ke Wondermilk pulak... Satu hari bershopping sakan... 


Inilah hadiah untuk tahun ini untuk adik aku Anor.... Beg travel / laptop dari Roxy... Mahal betul beg ni rupanye... Sebenarnye ada hal lain aku belikan beg ni... Sebab nak travel pada bulan Mei ni...




Sukalah sangat adik aku bila dapat hadiah... Sibuk nak beg ni katanye sebelum ni... So hari tu dapatlah apa yang dihayatkan... Settle tayang beg dia tu, aku suruh dia tiup lilin pada cup kek yang dibeli tadi... Hehehehehe... Tahun ni beli cup cake jer, boring juga asyik kek ajer tiap2 tahun...





Pelbagai jenis dan rasa cup cake kali ni... Yang pasti ada Red Velvet...




Sessi meniup lilin seketul... Moga terus sukses dalam pembelajaran du UiTM... Cepat2 habis, dapat kerja boleh belikan abang hadiah pulak... Abang nak Proton Preve jer yer... Aduiii... Demand lebih... Hehehehe...

6 comments:

Dkna Abza said...

angry bird tu unik la ;p

~LoVE PiNk~ said...

nak2...nak adiah jugak lorh..hehehe cup cake look so nice...yummy

Zurina Hj.Zainal said...

aii punya tak de ker?....:(

Chilabaey's Spot said...

To: Adylia Qarissa...

Itu bukan angry birdlah... Itu almo.... Hehehehe... Monster yang biru makan biskut tu... :)

Chilabaey's Spot said...

To: ~LoVE PiNk~

Boleh... Takde masalah... Memang sedap, antara yang terbaek yang pernah saya makan... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Zurina Hj.Zainal


Sure ada punya... Nanti aii bagi u yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...