Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

19 April 2012

Ingatkan Adik Aku Dapat Hadiah, Wife Aku Pun Nak Jugak...!!! Layan Jerlah...


Macam aku katakan, bulan April ni merupakan bulan aku kopak... Sebab ramai sungguh family aku harijadinye bulan April... Ini termasuk juga wife aku... So masa aku ke One Utama hari tu untuk beli hadiah adik aku Anor, wife aku pun dah sengih2 nak hadiah juga walaupun harijadinye lagi 4 hari... 



So aku belikan jugalah hadiahnye In Advance.... Hehehehe... Memandangkan aku ni kalau nak pergi ke One Utama (OU) pada hujung minggu memanglah susah sebab tak suka orang ramai, so dah alang2 berada di OU teruslah dapatkan apa yang patut... Tahun ni aku belikan hadiah untuk dia beg pack untuk travel juga... Time ni baru masuk rumah, so aku suruh posing dengan hadiah yang dibeli dulu... Padahal mak mertua aku di talian tengah bercakap dengan anak dia...


Aku beli beg dari jenama Karrimor : Hot Rock 30 Liter... Senang untuk dia join aku trakking nanti... Taklah besar sangat untuk di bawa berjalan kelak bulan Mei nanti...


Ini merupakan salah satu jenama yang aku kagumi selain jenama Deuters... Kebetulan kat OU ada sale untuk barangan sukan, so adalah diskaun sikit untuk beg ni... Tu yang aku gagahkan juga untuk membelinye...






Aku minat cutting beg ni, dan ada lagi yang cantik2 tapi takde diskaun dan lebih mahal dari sepatutnye.... Dan pemilihan colour dibuat oleh empunya diri sendiri... Nasib baik takde colour pink, dah sure beg ni aku takkan pakai.... Hehehehehe....

Oklah itu sajer yang aku nak kongsi dengan korang tentang hadiah2 harijadi pada bulan April ni... Ada lagi kejutan yang aku buat untuk wife aku pada tarikh harijadinye yang sebenar... Insyaallah aku akan entrykan lepas ni...


2 comments:

luciez said...

oh..beg ni utk dia ikt g trekking kt bandung nnt ye? hehehe..penuhkan beg tu dgn ole2 dr bandung :)

Chilabaey's Spot said...

To: Luciez...

Sekali lah tu... Insyaallah nanti abang belikan... Hehehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...