Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 April 2012

Melepak, Jalan2 Dan Beli Hadiah Di One Utama... Siapa Yang Punya Hadiah...???


Bulan APRIL merupakan bulan kopak bagi aku tiap2 tahun... Sebabnye ramai benor family aku yang harijadinye jatuh pada bulan ni... Tapi biasanye kitaorang buat sekali serentak iaitu pada tarikh arwah Abah aku... Tapi tahun ni tak tahu nak kumpulkan bila sebab arwah Abah dah takde.... Ini dia barisan dan tarikh harijadi mereka, bermula dari :

1. Adik aku Anor (11/4)
2. Abang ipar aku di Ipoh (13/4)
3. Adik aku sorang lagi Azu (14/4)
4. Wife aku Iena (15/4)
5. Anak buah aku Izzat (17/4)... Nasib baik takde kat Malaysia...
6. Dan arwah Abah (29/4) aku penutupnye...

So yang dulu, didahulukan... Jadi Rabu minggu2 lepas... Aku, wife dan adik aku Anor ke One Utama sebab nak belikan hadiah untuk dia... Sambil2 makan tengahari sekali... Sebab tempat lain penuh so lari ke Foodcourt baru OU...


Tengah fikir nak makan apa sebenarnye... Last2 makan Sizzling Mee Mushroom... Yang aku pulak, Wanton Mee...


Adik aku taknak makan sebab dah kenyak dapat hadiah...


Haaaa... Tak sudah2 intai hadiah yang baru dibeli... Sampai makan pun taknak... Orang lain dapat hadiah, aku pun nak jugak... Nanti aku entrykan apa yang aku beli untuk diri aku pulak yer... 

6 comments:

~LoVE PiNk~ said...

saya tau foodcourt ni...tp adoyai lupa lak name foodcourt ni..selalu singgah pekena milo dinosour..hahaha

Chilabaey's Spot said...

To: ~LoVE PiNk~

Saya pun tahu, tapi saya pun sama dengan awak lupa nama foodcourt tu... Hehehehehe... :)

No name said...

Kopak kalau atur Birthday macam tue, tiap2 bulan..

pipoq said...

hehehe..sebab tu kadang kadang buat buat lupa tarikh b'day..

Chilabaey's Spot said...

To: Lizzie Yasmin...

Memang kopak punya.... Dah biasa kopak setiap tahun dah... Hehehehehe.... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Pipoq...

Try jugak buat, tapi diaorang2 ni dengan suka rela elert kat saya... Aduiiii.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...