Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 April 2012

Kek Sepotong Ni Untuk Siapa Yer..???


Settle berjalan2 dan sambil2 shopping hadiah harijadi adik aku Anor, singgah pulak ke Uptown Damansara sebab nak bayar hutang di bank2 yang sepatutnye... Biasalah, orang kaya... Kaya dengan hutang... Hehehehe... Dah alang2 kat sana, lepak japlah minum petang kat Starbuck... Kali ni adik aku Anor yang belanja.... Kek Velvet Starbuck ni sebenarnye wife aku yang punya sebab dia boleh claim sepotong kek free sebab bulan ni bulan harijadi dia... Tapi kitaorang kongsi bertiga sebab besar...



Melepak sekali sekala memang best... Sambil2 minum Iceblended Chocolate dan Green Tea...



Ni dia Red Velvet Cheese Cake Starbuck... Kurang sedap sebab tak rasa sangat red velvetnye, lebih rasa cheese jer... Tapi dah free kan, so makanlah juga... Kalau nak beli, baik aku ambil Cheese Cake nye jer...




Aku kurang berminat sebenarnye melepak lama2 kat Starbuck ni... Sebab kesian dengan orang keliling... Macam takde rumah jer aku tengok... Bawak laptop/iPad, beli air segelas, duduk mengadap laptop sorang2... Dah sure takde internet kat rumah... Atau takde kawan realiti dalam hidupnye... Kesian2.... 

6 comments:

Zurina Hj.Zainal said...

hahahaha!! kek red velvet wondermilk gak yg terbaeeek!!....bak sepotong lagi...hehehe....

Chilabaey's Spot said...

Harap maaf dah habis 2 hari lepas... Sedap gilerkan... :)

Zurina Hj.Zainal said...

ha ah....sedappp.......nxt sibaji...hahaha....

Unknown said...

wahhhhhhhhhhhhh
bila ayu nak dapat rasa abang ngah belanja.. hehehhehe

Chilabaey's Spot said...

To: Zurina Hj.Zainal...

Tengoklah beli kat mana... Harga pun sedaplah jugak tapi puas hati... Next Sivaji... Dey... Dey... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Citarasa Rinduan...

Insyaallah kalau ada masa dan ada jodoh kita berjumpa... Boleh sajer untuk merasa... Thanks Ayu.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...