Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

26 April 2012

Gadget : Apple Magic Mouse Kedua Aku Beli, Sebabnye....???


Ini merupakan Apple Magic Mouse aku yang kedua setelah yang pertama tidak dapat berjasa dengan aku lagi... Sebabnye dah terhempas.... Dah pening sikit.... Tak boleh click.... So, sempena harijadi aku bulan Februari hari tu, wife aku ajak ke Machines Mid Valley... Kononnye nak cari sarung iPhone 4 dia, last2 rupanye dia beli Magic Mouse ni untuk aku...



Magic Mouse aku yang mula2 dulu sebenarnye dah terhempas dek anak buah aku Melly... Nak buat macamana, anak buah... Nak marah pun susah dah anak buah kesayangan... Redha jerlah... Budak2...



So, patah tumbuh hilang bergantilah, kalau rosak beli lagi, itulah jawabnye.... Magic mouse ni kalau dah biasa guna sure korang susah nak tinggalkan.... Sebab banyak function yang memudahkan kerja aku di iMac... Dan yang penting ianye wireless, so space atas workstation teratur sebab tak berselirat dengan wayar.... Cuma harganye tu sangat2lah menarik...




2 comments:

Anonymous said...

Berapa harga untuk Magic Mouse ni yer sekarang...???

Chilabaey's Spot said...

To: Anonymous...

Harga masih seperti biasa, RM229.. Saya beli kat Machines Garden Mid Valley.. Rasanye sama jer di semua outlet Apple... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...