Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 November 2013

Lama Tak Update, Tiba2 Ada Kat Bandung, Indonesia Dah...!!!


Maaflah yer, lama betul tak update entry kat blog kesayangan aku ni... Sebabnye lupa PASSWORD... Aduiii... Alhamdulillah, cari punya cari akhirnye jumpa jugak.... Dalam masa yang sama, banyak sebenarnye aktiviti aku yang nak aku kongsi bersama... Salah satunye, aku bercuti ke Bandung lagi... Kalau mereka2 yang friend Facebook aku mungkin dah tahu apa aktiviti aku sepanjang sebulan tak buka blog ni.... So kalau ada sesiapa yang nak friend aku kat FB, silakanlah yer... No hal kalau nak bertanyakan tentang trip aku ni...


Dah masuk dalam flight dah.... Trip kali ni aku bertiga jer.... Aku ke Bandung, Indonesia dari 11-14 November hari tu... Kiranye minggu lepaslah... Selama 4 hari penuh... Kali ni puas berjalan... Kalau trip yang lepas kurang sikit... 


Masih lagi menginap di Hotel Guntur, Jalan Kebun Jurut... Bukan apa, staff yang berada di sana aku kenal dan masih berkawan melalui Facebook... So untuk booking senang sikit, tak perlulah nak deposit bagai... Cuma confirmkan balik nak datang ke sana jer... Dari airport pun takyah nak takut2 dah untuk ke hotel... Sebab dah pernah datangkan... So naik teksi sajer... Sampai Bandung hari tu pukul 8.45 pagi... Jadi banyak masa dan boleh pergi tempat yang dekat2 dulu... Yang aku suka dengan Hotel Guntur ni sebab dia dekat dengan Pasar Baru dan kedai kek Kartika Sari, jalan kaki jer dah boleh sampai... 

Oklah, setakat ini dulu cerita aku tentang Trip Bandung 2013 kali ni... Lepas ni pasti aku akan ceritakan keadaan di sana dan tip2 yang boleh korang buat rujukan lagi di blog ini... Insya Allah...  Jumpa next entry...


1 comment:

KM7 said...

bestnyer melancong sambil shopping ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...