Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 October 2013

Korang Kenal Apa Benda Ni...??? First Time Aku Baru Tahu....


Korang kenal..??? Mula2 tu aku kurang kenal jugak benda alah ni... Rupa2nye rokok elektronik.... Tapi yang ini lain sikit... Ini lagi tahan dari yang jual kat kompleks membeli belah dan juga online... 



Yang ini tahan lasak... Kalau jatuh setakat 6-8 tingkat bangunan pun takde masalah... Boleh guna terus... Kalau yang murah2 tu dah sure takleh pakai lagi dah.... Dan ia jugak hanya satu sajer dalam dunia mengikut sirinye... Yang ini nombor siri 282... So hanya sorang jer yang mempunyai nombor ini... 


Yang ini keluaran Korea dan mencecah ribuan ringgit harganye... Mak aiiii.... Tak kuasa aku nak beli.... Sebenarnye benda alah ni adalah kepunyaaan 2 pupu aku dari Kajang... Time ni dia datang beraya tempohari... So dialah yang kenalkan aku dengan Vapor ini... Tapi maaf, aku tak hisap rokok dan asap... Hehehhehee... 



1 comment:

Unknown said...

first time tengok...
blogwalking....feel free to visit blog saya pulak dan be my followers ya..http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...