Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 October 2013

Masa Dan Usia Jalan Seiring... Betul Tak...??


Aduiii... Makin malas pulak sekarang nak update blog... Buzy betul sejak kebelakangan ni... Cari alasan lagilah tu.... Sebenarnye blog aku ada masalah sikit, masalah lupa password untuk Login... Hahahahaa... Diary entah mana aku letak untuk cari balik... Nasib baik jumpa... Oklah ingat sekarang ni aku nak rajin baliklah update something yang tak best dalam blog kesayangan aku ni.... Beri sokongan balik yer...


Ini kisah lama, hadiah harijadi wife aku untuk tahun ni... Tak tahu nak bagi apa... Nak bagi minyak wangi, dah banyak dah... Silap2 aku yang habiskan... So, teringat pulak yang masa sentaiasa mencemburui kita.... Last2 aku belanja dia jam barulah... Barulah seiring dengan perjalanan umur kita di dunia ini... 



Jam yang simple dan takdelah mahal sangat harganye... Bolehlah untuk kegunaan harian dan ke tempat kerja... Ayat tak hingat, macam ayat TV Pendidikan...



Aku memang suka jam2 yang nampak isi perut macam ni... Aku suka mekanikal dia... Nampak bergerak... So pilih yang ini untuk dia.... 



Aku ingat nak beli untuk diri sendiri pulak lepas ni... Dah usha2 dah beberapa jenis model kat butik Swatch ni... Harga ada juling sikit mata kalau nak beli... Nantilah kalau ada duit lebih dan bila ada keperluan yang sebenar... Kalau sajer2 nak beli ni, aku jenis yang agak sukar sikit... Kalau dah betul2 perlu sahaja baru aku beli...  Insya Allah...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...