Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 November 2013

Sebelum Penat Berjalan Di Bandung, Semalamnye Aku Penat Berlari.....




Sebenarnye sehari sebelum bertolak ke Bandung, aku ada event iaitu Salomon X-Trail Run 2013 di Maeps, UPM Serdang.... Aku ambil kategori Men Open 10KM... Mula2 tu macam malas jer nak pergi sebab esoknye dah nak bertolak ke Bandung... Tapi itu semua tolak tepi, lari lagi best...


Ini adalah nombor giliran aku dari 2500 orang peserta... Ramai tu...



Time ni seminggu sebelum event, kena ambil race pack dulu di Garden, Mid Valley...




Nah ini dia race pack aku kali ni... Baju Dry Fit dan Nombor Giliran... 


So 10 November 2013 hari tu berlarilah aku sejauh 10KM di dalam kawasan UPM Serdang ni... Turun naik bukit... Alhamdulillah masih bertahan...


Time ni kilometer ke berapa aku tak ingat... Gambar dari penganjur...


5KM azab dah lepas, tinggal 5KM lagi... 


Dah sampai Kilometer terakhir sebelum ke garisan penamat...


Alhamdulillah berjaya jugak mengharungi 10KM track turun naik bukit.... Medal penamat dapat jugak... Berbaloi dengan apa yang diharungi....



Ini dia member office aku dan merupakan Geng Semut Merah... Sebabnye kitaorang bertiga hari tu boleh pulak pakai baju sama berwarna merah dan kasut pun merah jugak...


Ini adalah catatan masa tak rasmi aku untuk event tersebut... 10KM dalam masa 1 jam 26 minit 21 saat... Ada peningkatan untuk tahap aku sebenarnye...



Inilah Medal Finisher yang dicari2... Bila dapat jer medal ni, hilang terus sakit2 kaki dan badan... Malam tu terus rehat sambil makan muscle relaxtion... Sebab esok pagi2 dah kena keluar ke airport... Nak ke Bandung pulak... Event jalan2 pulak... 

Oklah lepas ni entry percutian aku di Bandung semula yer.... Bubai....


1 comment:

KM7 said...

tahniah kerana berjaya menamatkan larian 10 km tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...