Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

07 January 2010

Perjanjian Setan 2....!!!!

....Perjanjian Setan 2....
Nama Jer Perjanjian Setan Tapi Rezeki Tu Halal....
Yang ni pada 22 Disember 2009 tahun lepas.... Sehari sebelum tu dapat panggilan dari member town planner aku kat Shah Alam.... Dia nak jumpa aku ada hal sikit dan nak minta tolong aku buat sesuatu.... Oklah aku kata.....
Nampak tak mata pun sembab lagi.... maklumlah bangun awal pagi dan bergerak terus ke sini.... Kali ni perjanjian setan tu di KFC Stadium Bolasepak Cheras.... Kebetulan memang aku hendak ke sana ada urusan HUKM bapa aku.....
Pagi2 tu aku settlekan urusan hospital bapa aku dulu.... Dalam pukul 10.00 pagi baru aku jumpa member aku ni.... Apa projeknye kali ni, dia nak minta aku buat pindaan pelan dari clien dia.... Sebelum2 ni pun aku selalu buat kerja2 part time untuk pelan pembangunan perancang bandar..... Adalah duit sikit.... Buat bayar hutang lah lagi....
Ada satu lagi projek yang boleh mendatang duit dari dia untuk aku.... Tapi modalnye besarlah.... Menjadi pengedar utama Munif Hijjaz Perfume.... Alaaaa entry yang aku jadi photographer Muniff Hijjaz tu.... Aku sebenarnye berminat dengan projek tu, tapi bila fikir nak meniaga ni, malas betullah.... Kalau aku nak join pun aku kena buat pengiraan aku sendiri untuk mendapatkan keuntungan dalam masa yang sepatutnye.... dan macam2 lagilah.... cewah, maklumlah budak Business Study Sekolah Vokasional.... Ni yang buat tak tidur ni nanti..... Takpe aku ke tepikan dulu hal tu, aku kena settlekan dulu pindaan pelan yang diberi dulu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...