Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

22 January 2010

Aktiviti Tengah Bulan Mengambang....!!!!

Lagi2 cerita yang dah BASI dari aku.... Yang ni aktiviti aku bulan Disember 2009... Aktiviti rutin aku bila tengah bulan... Beli barangan dapur untuk keperluan rumah... Memandangkan rumah aku ni hampir juga dengan Giants Kota Damansara, so rajinlah juga aku ke sana... Walhal Tesco lagi dekat dengan rumah, tetapi aku sekarang suka membelinye di Giants sebab semua barangan ada dan terlampau banyak pilihan.... Dari segi harga pun agak berbeza berbanding Tesco... Tapi perlu diingat bukan semua barang Giants murah yer... Ada masanye agak mahal juga, so pilihan ke Tesco akan dibuat... Perbandingan harga barang adaklah perlu sebelum kita membeli... Macam slogan kerajaan sekarang ni 'Berbelanja Secara Bijak'....
Time ni aku pergi seorang jer.... So cepat sikitlah urusan membeli... Kalau wife aku ada dah pasti tak balik lagi ni.... Biasalah, macam2 yang dia nak ambil... Hehehehe.....
Selesai urusan di Giants, lepas ni ada beberapa lagi urusan yang perlu aku selesaikan sebelum masuk tahun baru time tu.... Sebabnye aku akan bertugas di area Cheras mulai tahun 2010 ni.... Nanti aku ceritakan tentang tempat baru aku kali ni.... Next entry pasti cerita BASI lagi....

2 comments:

Ninneta - MissPlum said...

Giant memang murah... banyak pilihannya... dekat college ku ada giant... mudah untuk dapat lunch... :)

Anonymous said...

bagus.. bijak ketika berbelanja..^_^
salam singgah..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...