Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

07 January 2010

Perjanjian Setan 1....!!!

.....Perjanjian Setan 1.....
Bukan Semata2 Filem Yer Yang Ada Tajuk Ni....
Bukan perjanjian yang korang fikirkan.... Sebenarnye tempat aku pergi ni adalah tempat aku dulu semasa bekerja di YTL Corp dulu.... Kat sinilah kawan aku tipu aku tentang pembayaran.... Nak buat macamana takde rezeki.....
Sebenarnye aku dan geng dapat job dengan Pihak Berkuasa Tempatan..... Projek yang dapat menambahkan pendapatan dan dapat bayar hutang.... hehehe.... Tapi hari tu sekadar brieffing dari member aku yang dapatkan projek ni.... Pembahagian tugas sekiranye projek ni dapat di tangan kami nanti.... Stanbylah katakan... Keputusannye akan diketahui pada minggu depan.... Rasanye mungkin kitaorang yang akan dapat.... Adalah sikit duit projek nanti...
Pemandangan di kawasan kitaorang lepak pada tengahari tu.... Sebenarnye ini di kawasan Imbi.... Apa yang korang nampak tu sebenarnye hotel, tapi kitaorang takdelah nak berbincang kat hotel... Projek pun belum tahu lagi dapat....
Settle dalam 2 jam juga kat situ... pembahagian tugas dah diberikan.... So, lepas ni masing2 standbylah untuk membusykan diri selama 1 bulan setengah.... Apa projek yang kitaorang dapat, nanti aku ceritakan dalam entry yang akan datang..... Hehehe.... Alhamdulillah.....

4 comments:

Hazzy Ishak said...

masyuuuukkkk ar lepas ni pak ngah.aiskrim satu!

Anonymous said...

oic ! gudx2 syukran masih ade rezki yg masyuk!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Alahamdulillah masyukkkk... tapi tak dapat lagilah payment....

Nak aiskrim ker, jangan katakan satu, satu peti dgn mamak yang jual sekali saya bagi.... hehehe.... Insya-Allah.... kalau berjumpa nanti... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Uruchimaru @ kf

Janji ada usaha yang dijalankan dari diri kita... Rezeki halal, bukan rasuah yer.... :) Alhamdulillah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...