Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 October 2011

Terlupa Pulak Nak Tukar Header... Raya Dah Habis Dah....!!!!


Boleh pulak terlupa nak tukar header hari tu... Raya dah habis dah tapi header aku masih lagi beraya.... Hehehehe.... So malam tadi cari header mana yang aku dah buat dan masih dalam simpanan lagi, tu yang aku tampal tu.... Tapi kalau korang perasan, ada header lain sebelum aku tukar yang baru... Header tu agak misteri sikit appearance nye.... Header lama....


Yang inilah header raya yang aku lupa tukar tu.... Tapi apa2 pun blog aku kembali normal.... Oklah itu jer yang nak aku terangkan... Bye....

2 comments:

Ku Azhar said...

waaa!!! pndai buat header!! cantik2!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ku Azhar...

Header orang malas sebenarnye... Apa2 pun thanks again sebab terjah blog tak semenggah saya ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...