Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

06 October 2011

Perginye Wira Teknologi Bagi Diri Aku.... Steve Jobs....!!!


Perginye seorang wira teknologi di dunia ini hari ini.... Setelah beberapa tahun struggle mengharung penyakitnye namun hari ni terasa pemergiannye.... Walaupun aku takdelah nak mengagungkan mat salleh ini, tapi cara pemikiran dan kecanggihan teknologi yang dibawanye amat aku kagum... Suatu pemikiran yang sukar untuk diramalkan oleh orang lain....


Terkejut juga aku hari bila aku bukan website Apple tetiba keluar gambar di atas... Terus Google... Akhirnye mati juga dia.... Memandangkan aku merupakan pengguna barangan Apple... Dari iPhone, iPod, iMac, iPad dan iShiteru serta beberapa lagi barangannye membuatkan aku bangga tentang teknologi yang dihasilkan.... 

Apa2 pun terima kasih buat Steve Jobs kerana memperkenalkan kepada aku tentang kecanggihan di luar batasan pemikiran.... Thanks again....


4 comments:

nurmisnan said...

Apple is friendly and simple
sebab itu ramai yg gemar menggunakannya..

takziah untuk keluarga beliau...

erolnukman said...

yup! bagi apple user sangat2 terasa khilangan beliau..
rip!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Misnan...

Betul dengan apa yang dikatakan.... Mereka yang menggunakannye sahaja akan tahu hakikat betapa bagusnye produk Apple ni...

Takziah....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Erolnukman...

Memang terasa sangat2 kehilangannye... Tiada lagi presentation sempoi dia tentang produk baru... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...