Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

23 October 2011

Aku Tidur Dalam Iman....!!!! Bahaya Kalau Macam Ni....!!!!


Adui penatnye melayan anak buah aku sorang lagi.... Hari ni giliran Raja Kecik pulak... Ini first time dia keluar berjalan2 sambil berfoya2 dengan pakngah dan makngahnye.... Tapi satu jer masalah Raja Kecik ni, dia taknak berdukung dengan orang lain... Padahal makngahnye ada, adik aku Anor pun ikut sekali, still nak berdukung dengan aku....

Sampai bawa kereta pun dia nak dukung juga... Masalah2.... Masa pergi pagi tadi aku drive sambil pegang budak dan masa balik terpaksa suruh wife aku yang drive.... Sampai rumah, lap badan, tukar baju, bagi minum susu, makan sikit dan lepas tu suruh dia tidur.... Tapi akhirnye dia tidur macam ni dengan aku.... Dengan aku2 sekali lelap atas kerusi workstation aku... Ini adik aku punya kerjalah ni tangkap gambar orang tengah tidur... Apa2 pun hari ni dah faham dengan perangai anak buah aku sorang lagi ni....


4 comments:

eMMe said...

Raja Kecik Manja dgn Pak ngah, Melly dah kurang manja ke bro?

Unknown said...

assalamualaikum..
selamat pagi abang muz...
moga abang, kakak dan ahli keluarga sihat2 sahaja..

ala........ tomelnya abang dan anak saudara abang tu.....

mmg sangat close ya....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Emme...

Manja sikit budak ni dari kakaknye... Yang ni asyik nak melekat jer dengan saya... Kalau ke dapur dia cari, ke bilik dia cari, dah dapat cari nak berdukung... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan....

Waalaikumsalam....

Alhamdulillah semuanye sihat2 sajer... Saya jer yang kurang sihat....

Kali ni adik Melly lebih sikit manjanye berbanding kakaknye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...