Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

07 June 2009

Minggu Ni Aku Terlalu Sibuk.....

Harap maaf kepada kawan2 blogger.... Sejak 2 minggu lalu, aku terlalu sibuk dengan urusan kerja dan juga menguruskan bapa aku.... Dan terlalu banyak aktiviti yang aku jalankan..... Jadi mana2 aktiviti aku selama 2 minggu lepas akan aku jadikan entry untuk akan datang.... Meliputi aktiviti harian dan macam2 lagi....
Kita jumpa lagi dalam beberapa hari lagi ye.... Terlalu banyak untuk dikongsi bersama.... Harap bersabar dan tunggu entry aku yang terbaru..... Jumpa lagi......
.....Senyum selalu macam selalu......

8 comments:

Lia Hasty said...

nak ice blended starbuck tu..
minum sorg je nie..

Hazzy Ishak said...

senyum selalu...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Cancer

Nantilah saya ajak awak bila sampai Penang nanti... hehehehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Mizz Hazzy

Saya sentiasa senyum macam selalu.... awak pun kena ikut sama ye... senaman muka sebenarnye....

chinta.... said...

huhu..sedap minum ek... hehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

Chinta: Memanglah sedap.... sedap pulak harganye.... hehehe.... nanti saya belanja... ok.... :)

joegrimjow said...

hehe
jadi gemoook kan

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow....

Ye... menggemukkan lagi.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...