Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 June 2009

Aku Mula Memblog Semula....

.....Assalamualaikum Kepada Blogger2 Semua.....
Untuk perhatian semua aku akan mengupdate blog aku yang telah lama aku tinggalkan dan telah pun bersarang labah2 nampaknye.... Banyak benda yang aku ingin paparkan dan dikongsi bersama..... Banyak juga aktiviti2 yang telah dilakukan aku sepanjang 2 minggu lepas.... Akan aku entrykannye satu persatu ye.... Bawak2 bersabar, aku sendiri pun tak tahu nak mulakan yang mana satu.... So, untuk Blogger2 setia aku, tungguuuuu......... ekk....
......Senyum Selalu Macam Selalu......

8 comments:

Hazzy Ishak said...

uish besarnye sarang labah2

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Miss Hazzy...

Itu baru 2 minggu tak update blog, alau 2 bulan apa jadi pun saya tak tahu.... :p

MuMMy 2 Haqq said...

baruuu syookk...

aken_surf said...

dh besarang eh...xpe leh bersihkn dgn en3 yg bru

chentaMAYA said...

selamat kembali!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: arnirina.....

Saya pun bersemangat nak buat entry baru yang lama bersarang....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: aken_surf...

Betullah cakap awak, kena bersihkan dgn entry2 baru.... ingat tadi nak pakai penyapu je....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: chentaMAYA...

Tima aceh... kerana lama menunggu.... saya akan kembali terus selepas ni... tungguuuu..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...