Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 May 2009

Doktor Nak Jumpa...!!!???

Berita Baik Atau Sebaliknya....!!!??? Aku Pun Takde Idea...
Petang tadi maka aku bagitahu yang doktor minta ada seorang family untuk discuss atau kajiselidik pukul 7.00 pagi esok (Khamis)... Mak aku tak berapa faham apa yang doktor katakan... So, aku terpaksa ke HUKM pagi2 esok... Minta2 ada perkhabaran yang baik untuk bapa aku... atau ada perkara sebaliknya.... aku kena bersiap sedia jelah.... dari segi mental dan fizikal.... macam dulu.... Harapan aku perkara yang baik je sekarang ni.... Insyaallah... Doakan aku ye blogger ku.....

2 comments:

starlight said...

i'll pray for u n all ur family members...moga2..everything gonna be alrite...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: bee

everything will be alrite.... tq... thanks again...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...