Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

05 May 2011

Maafkan Aku, 4 Hari Aku Menyepikan Diri...!!!!


Maafkan aku sebab menyepikan diri... Banyak perkara dan banyak benda yang aku kena settlekan... Tak putus2 sejak beberapa minggu lalu.... Walaupun tiada entry2 terbaru tapi kalau aku kelapangan di belah malam aku akan terjah blog2 korang... Membaca dan mengetahui perkembangan terbaru korang semua... 

Mungkin lepas ni aku cuba untuk menyediakan entry2 terbaru... Tapi hati ini masih tidak tenang dan kadang2 tu terasa kerinduan amat sangat pada arwah abah aku... Sukar untuk digambarkan sebenarnye... Bagi mereka2 yang telah melaluinye sahaja akan tahu tentang perkara tersebut... 

Oklah aku cuba juga mengubat hati aku ini dengan banyak perkara dan juga menyibukkan diri... Insyaallah aku akan cuba....


8 comments:

ღKekunangpelangiღ said...

Mudah2an segalanya berjalan dengan lancar,
sabar ye bang. :)

pipoq said...

camne pun kita kena redho dengan ketentuan Allah ni..

♥♥ eija ♥♥ said...

sabar yea pakngah....

Khairul Onggon said...

Sabar encik Chilabaeys.. Saya kehilangan nenek bulan 12 thn lepas pun rasa down sangat2.. inikan pulak org yg hilang mak atau ayah mesti lagi kuat dugaannya.. Apa2pun semoga tabah menjalani kehidupan :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: EpoLღsiKunang2

Insyallah mudah2an... Thanks sebab terjah blog saya... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Pipoq...

Insyaallah saya akan cuba sebaik mungkin... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥...

Yer saya akan banyak bersabar... Insyaallah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wa khairul onggon...

Insyaallah saya akan mengaharunginye dengan perlahan2 walaupun hanya hati ini sahaja yang tahu... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...