Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

31 May 2011

JJCK : Steamboat Membuatkan Aku Stim... Ayat Tak Hingat....!!!!


Dah lama aku tak buat entry pasal steamboat... Sebenarnye terlampau banyak kali aku makan kat sini... Dan yang akhir2 ni masa adik aku Anor start praktikal 2 bulan kat MK Lands... Satu blok dengan wife aku.... Petang lepas ambil wife aku dan Anor aku terus ke Ikano... Alaaaa tempat biasalah, Ketam Village Steamboat di Ikano Power Centre....


Selalunye aku akan order Lamb Slide Set tapi kali ni aku order Wantan Set dengan kuah tomyam... Time ni tengah menuang bawang goreng ke dalam bekas....


Adik aku order Beef Slide Tomyam.... Minum air Lemon Juice...


Wife aku pulak order Wantan dengan Clear Soup.... Lepas tu dengan tambahan sayur, telur burung puyuh dan vegeball.... Tak lama lepas tu, akak aku pulak sampai untuk join sekali sebab kebetulan dia bekerja di department di IKEA.... Dekat pukul 8.00 malam juga aku kat sini.... Lepas tu terus balik....

10 comments:

Saya Punye said...

steamboat best2... adoii.. kne g mkn nih.. lama dah jugak x mkn steamboat.. hihihi

EB said...

Aku pun suka makan kat sini bang...
Mmg sedap steamboat kat situ.. Ltk bawang goreng bnyk² kat dlm kuah tomyam tu.. Perrgghhh mmg mables....

CaDLyNN said...

steamboat mmg best~

Khairul Onggon said...

Tak makan kat sini Pak Ngah.. biasa mkn kat Sunway Pyramid tu ape nama flaming steamboat je.. InsyaAllah nak cuba try test suatu hari nanti :)

InaNina said...

wah sedap nye..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Saya Punye....

Saya dah naik muak dah makan steamboat kat sini... Kalau tak pasal nak layan selera wife dengan adik, malas sebenarnye nak pergi... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: EB...

Oooo dah makan kat sini juga yer... Best kan... Bawang goreng dengan green chili dia best... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: CaDLyNN...

Best kan.... Tapi kalau dah hari2 ke sana pun mahu muak jadinye... Hehehehe... Tapi tetap bestkan...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wa khairul onggon...

Kat sana lagi best... Yang ni biasa2 jer... Insyaallah manalah tahu kalau2 boleh makan satu meja pulak nanti... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: InaNina...

Sedaplah juga... Sebab dah terlampau biasa sangat makan kat sini... Hehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...