Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

28 October 2010

Dinner Kat TGI Friday's, Siapa Belanja Ni...???


Jangan ubah televisyen anda..... Maaf sebab gambar tak memuaskan... Lupa nak bawa kamera elok... Hehehehe... Pergi One Utama kejap layan kerenah wife aku dan melayan kehendak adik aku Anor.... Sambil2 tu jalan2 cari kolestrol lagi....


Inilah budak yang menjadi pencetus idea untuk makan kat sini.... Dan disokong penuh oleh wife aku.... Tapi kali ini wife aku pulak yang nak sangat belanja... Uissshhh rezeki jangan ditolak.... Kali ini aku bertiga makan di TGI Fridays One Utama lagi....



Memandangkan malam tu boleh pulak ramai yang makan kat sana, so tempat selalu akau dudk tu dah ada orang dah.... Port kali ni tak best sangat sebab dekat dengan tempat orang merokok dan agak gelap sikit.... So, sebab tak  bawa kamera infra red so kalau aku snap gambar hidangan dah pasti nampak macam mee bandung jer rupanye... Hehehehe..... Tapi takpe kalau korang nak juga apa yang aku makan, korang boleh layan entry aku dulu2 yer... Click di SINI...

4 comments:

Khairul Onggon said...

wah encik chilabaey's.. TGI ni last sekali saya makan tahun 2000 kot hehehe.. lama dahhh... hati2 meningkatkan kolestrol.. umur cam kita ni dah tahap melambai2 nye penyakit klu tak control hehehe...

eqbalzack said...

saya student tuan..kena pikir 100x nak makan tempat mewah kelas atasan ni...hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wa Kaljis...

Insyallah saya akan sentiasa menjaga pemakanan... Rasa sikit2 jer, tapi sampai habis... hehehehe... Terima kasih atas nasihat... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack...

Takpe tuan, nanti kalau saya dapat duit projek hujung tahun ni saya belanja... Insyallah.. Doa2kanlah yer... Hehehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...