Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

14 October 2010

Menggigil Tangan Aku Kalau Lalu Kat Sini...!!!


Tiap kali kalau aku lalu kat sini, pasti menggigil tangan dan kaki aku... Tak boleh langsung lalu... Seram sejuk jer badan... Maklumlah dah lama sangat tak melontar... Dulu rajinlah juga, dalam 2 minggu sekali....



Sebab dah menggigil tangan semasa lalu kat situ, dalam hati dah pasang niat nak main dalam 2 games.... Apa2 pun kena makan dulu... Aku dengan adik aku Anor jer yang main, wife aku cuma jadi penonton jer sebab dia malas nak main takut sakit pinggang lagi....



Selesai makan kat Seoul Garden tempohari, aku terus ke Pusat Bowling OU... Sebab kereta aku parking betul2 depan pintu pusat tersebut... Tu yang buat menggigil lagi tu.... memang lama aku tak main bowling sebenarnye... Last main pun dengan Blogger Wawa Nadwa di Ampang Point.... Lepas dari tu tak berkesempatan lagi.... Sementara aku berada kat Damansara ni, sajer nak lepas kan gian kejap... Walaupun score nye takdelah membanggakan sebab equipment aku tak bawa pun...




Aksi adik aku melontar dengan kanan kidalnye... Baru main 2 games, berpeluh tak hingat... Macam main badminton rasanye... Nampak sangat dah lama tak bersenam.... Hehehehehe....


Sengih walaupun kalah teruk dengan aku... Hehehehe... Mungkin akan repeat balik kot, tapi tak tahu lagi bila.... Nantilah aku fikirkan..... Settle main bowling kitaorang jalan lagi bagi sejuk sikit badan...


Macam biasa adik aku memang kuat makan, kali ni beli Roti Boy pulak.... Lapik perut katanye... Habis yang negko makan kat Seoul Garden tadi tu apa...??? Ishhh... Ishhh... 


Time ni dah perut kenyang semula, mulalah buat perangai yang bukan2... Kebetulan baju yang patung tu pakai sama seperti yang dia beli tempohari.... Time ni juga wife aku tengah memilih seluar jeans dari outlet Marks & Spenser.... Shopping baju kerja sikit kat sini... Dalam pukul berapa entah baru kitaorang eluar dari One Utama... Bukan terus balik tapi ada satu lagi tempat yang nak disinggah.... Next entry please...!!!!

2 comments:

Hazzy Ishak said...

dah bertahun tak main boling.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak....

Jom main bowling jom... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...