Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

04 October 2010

Bila 13.3 Inch Atas Meja, Tersengih2 Wife Dibuatnye...!!!



Malam tadi aku balik ke Damansara sebab ada hal sikit kat rumah dan ada urusan kerja... Sampai rumah sajer jer aku letakkan something atas meja... Kebetulan wife aku dalam toilet, keluar2 jer toilet tersengih2 dari jauh mengitai apa yang ada atas meja...





Tak sudah sengihnye sampai ke telinga.... Relaks2, bagi aku bernafas dulu.... Penat pun tak hilang lagi ni sebab drive dari Banting singgah kejap di Klang kemudian ke Shah Alam, lepas tu barulah ke Damansara.... Bontot pun sengal2 lagi.... Sampai2 Damansara pun dekat pukul 12.00 tengah malam...







(LED-Backlit Widescreen Notebook)
Processer  :  2.66Ghz Intel Core 2 Duo
Ram :  4GB of 1066MHz DDR3 SDRAM
H/Drive :  320GB
GraphicCard  :  NVIDIA GeForce 320M
Build In Battery :  10 hours





Spek yang sangat menarik dan powerfull... Bagi aku sudah cukup sebab untuk kerja guna screen besar, aku dah ada iMac... Tiada masalah sangat....



Dalam proses installation software apa yang patut.... Dan dalam masa yang sama still still memerlukan 2 OS (Operatig System) utama iaitu OS Mac dan juga OS Windows.... Sebab kerja aku memerlukan 2 OS tersebut...


Makin semaklah meja workstation aku lepas ni... Tapi takpe, aku bukannye berada di Damansara pun sekarang ni.... So, masih clean and clear.... Hehehehehe....

12 comments:

eqbalzack said...

wowww! great! puas la tuan tgk blog saya nnt...haha

Chilabaey's Spot 2 said...

Tak puas tuan... iMac lagi puas.... Insyallah saya akan buka blog tuan dalam apa saiz screen sekali pun.... :)

Syamilia said...

bestnyer.buat la contest hadiahkan macbook ni.huhu

labulabi said...

salam.barang baik bro.baru nak usha benda ni.harap hujung tahun ne bleh dapat la.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Syamilia....

Umak aiii.... Hadiah macbook yer, tunggulah kalau saya dah jadi jutawan dulu yer... Doakan jer... Insyallah saya akan ingat kata2 awak nanti... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Labulabi....

Salam... Memang barang baik... Tiada tolok bandingnye... Saya doakan agar awak dapat apa yang dihajatkan BRo... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

pakngah nie hehe....
ade jer dia nak beli yek hehe.
eiii pakngah nie hehe...
jeles ja hehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥....

Hehehehehe... hehehehhehe... ehhehhehehhe.... Janganlah macam tu.... Hehehehehe.... :)

Unknown said...

wah canggih tu bro,harga mesti mletup punya....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: zlan...

Memang canggih bro... semuanye pun canggih juga... hehehehe... :)

Lia Hasty said...

jelesnya.
teringin la

;-p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Janganlah macam tu... Nanti kita beli yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...