Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 October 2010

Hadiah Misteri Masih Tersembunyi Di Blog Chilabaey's Spot...!!!


Masih terdapat hadiah misteri yang boleh dimenangi di Blog Chilabaey's Spot... Kena perhatikan betul2 yer... Apa yang tersirat dalam blog aku ni.... 

Untuk Contest Chilabaey's Spot, aku akan umumkan syarat2nye dahulu pada 10 Oktober 2010... Korang fahamkan dulu, lepas tu nanti aku akan on kan contest tersebut pada bila2 masa dan harinye yer... Hadiah kali ini memang menarik kot... Hehehehe... Selamat mencuba....

4 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

ermm....
kena perhatika????
bagi laa lahi hint hehe..

Nur -al- Ain said...

bg la hint skit pak ngah ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Haa'aaah kena perhatikan betul2 apa yang ada dalam blog saya... Ada hadiah tu.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur-Al-Ain....

Mana boleh... Kalau macam tu baik saya bagi jer hadiah tu untuk Ain... Hehehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...