Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 October 2010

Dinnerlah Konon... Lepas Tu....???


Jalan2 cari kolestrol lagi ni.... Minggu yang lalu, adik aku Anor macam biasalah bila dah lapar macam2 cadangan untuk pergi makan di luar.... Dan salah satu tempat cadangannye adalah di Carl's Junior... Lama juga aku tak ke sana, so kebetulan aku ada barang nak dibeli di One Utama maka bolehlah menyinggah sekejap di sana....



Korang tengoklah burger dia punyalah besar.... Memang puas hati sebenarnye bila makan kat sini.... Mahal sikit tapi berbaloi... Selalunye aku akan makan di Pavillion Kuala Lumpur, memandangkan jauh sangat, kita pergi tempat yang dekat2 sikitlah.... Padahal malas......



Dekat pukul 9.30 malam juga baru kita orang balik malam tu... Wife aku tak habis pun makan, siap tapaw bawa balik sebab dia kerjakan kentang goreng dengan sos daging kari ni... Ini pun dah mengenyangkan... Apatah lagi nak disumbat dengan burger yang besar tu, uisshhhh meletop perut nanti.... Tapi dalam ramai2 tu adik aku juga yang relaks dan steady jer makan.... Ishh... Ishhhh....


Lagi satu, contest aku akan berakhir tak lama lagi, bagi mereka yang masih mahu menyertainye bolehlah memulakannye dari sekarang yer.... Aku akan longgarkan syarat2 sekarang ni... Yang penting jawapan yang betul.... Selamat mencuba....


4 comments:

Hazzy Ishak said...

dah hantar
ehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak....

Alhamdullillah... Dah dapat jawapannye yer... Insyallah saya akan semak dan akan tentukan siapa pemenangnye tak lama lagi... :)

Khairul Onggon said...

aaaa... ingat esok baru nak jengah blog2 blogger sbb baru nak tido tgk en chilabeays kita dah komen hehe.. makasih.. Tak pernah makan tak pernah dgr pun pasal Casrls Junior ni.. carl zeiss penah le hehehe.. Tgk pun tau besar dan sodappp...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wa Kaljis...

Terima kasih sebab masih sempat terjah blog saya pagi2 ni... Kalau datang KL bolehlah try nanti... Ada kat One Utama, Pavillion KL dan beberapa outlet lagi...

Kalau datang One Utama jang lupa ajak saya... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...