Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

23 October 2010

Kalau Datang, Mesti Aku Ke Bilik Setan Ni....!!! Alaaaa Kejap Jer....


Tiap kali aku ke tempat ni mesti aku singgah menyetankan diri di bilik setan ni.... Alaaaaa toilet di Isetan lah.... Toilet VIP untuk member Isetan.... Punyalah grand toilet dia, dah macam toilet hotel.... Korang layanlah gambar2 dalam toilet yang aku rakamkan... Yang tukang tangkap korang abaikan, sebab dia dah lepas hajat dah... hehehe....




Aku rajin ke toilet ni kalau wife aku buat facial SKII dialah... Dari duduk saje2 menunggu sejam setengah, mulalah otak tu nak ke toilet ni jer.... Kadang2 tu 3-4 kali aku masuk.....



Kelas kan toilet ni... Sebelum masuk ke dalam ni siap ada reception lagi kat luar pintu... Cuma kita kena tunjukkan Member Card Isetan dulu sebelum masuk.... Kalau tak dia tak bagi masuk.... Itulah kemudahan untuk pemegang card Isetan ni... Kalau korang nak masuk takde member card pun boleh tapi kena bayar RM5 sekali masuk.... Nah ambik engko mahal giler.... Baik buat makan lagi bagus.....

10 comments:

Anonymous said...

sekali masuk rm5 utk non member? mahal la..tp toilet ni cantik bangatt!

Unknown said...

wah...

memang berbaloi....

tq sharing about toilet yang klass gini..kalau bilik air umah ayu..hehehe


psst..nak tanya towel tu leh guna ker?

eMMe said...

wow...RM5 perentry?? tapi bro masuk brape kali?? 5x3 kali dah brape dah bayar..takpe2, bro byk $$$$ hahahaha....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nem0 o0h Nem0....

Memang mahal... Tapi toiletye memang cantik dan xclusive.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman....

Memang berbaloi... Memang mewah....

Towel tu boleh gunalah Ayu... Lepas guna masukkan dalam bakul yang telah disediakan... Nanti diaorang basuh... Sentiasa refill dengan towel baru.... Bukan buat perhiasan jer tu.. :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Ha'aaahh RM5 perentry.... Kalau saya masuk biasanye sekali atau dua...

Tapi semua tu free jer untuk saya sebab saya ada member card ISETAN.... Nak tidur dalam toilet tu pun boleh.... Hehehehe.... :)

Fnd Rocka said...

Kalau toilet kat rumah bro gini..tdo kat toilet gamaknya?huhu

Chilabaey's Spot 2 said...

To: fndrocka...

Betul tu... Kalau rumah saya macam ni saya letak sekali dengan kerusi malas buat lepak2 sambil tido sekali.... :)

.::cik lin::. said...

eh..jgn la letak kerusi malas...dah la bilik 2 opis setan kan setan tumpang bermalas2 sama..hehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: .::lin::.

Takde sampai macam tu sekali.... Lepak2 dengan setan pulak yer... Hehehehe.... Mahu berhantu rumah kalau macam tu... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...