Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 October 2010

Ini Senyum Ke Sengih....!!!!


Ini gelagat anak buah aku Si Melly.... Kalau dia datang rumah macam2 perangai dia buat... Lagi2 kalau depan kamera... Pantang nampak kamera ada sajer gelagatnye yang menceriakan...




Time ni aku suruh dia senyum... Tapi dia bagi aku muka macam ni... Tak pasti senyum ker senyih.... Hehehehe.... Macam senyum terpaksa pun ada... Macam terlebih senyum pun ada....


Tapi bagi aku ini bukan senyum sebenarnye, tapi terlebih sengih... Betul tak kengkawan... Apa2 pun aku sayang sangat dengan anak buah aku seorang ni.... Yang lain2 pun sayang juga, tapi masing2 dah besar.... Dan kepala pun dah besar juga... Hurmmmmm.... Didikan dari siapa aku tak pasti.... :(

4 comments:

Ninneta - MissPlum said...

Hai,

Sudah lama aku nggak blogwalking. Karena memang dah lama juga nggak blogging. Hehehehehe.... Datang sekedar menyapa. Semoga dirimu sehat dan selalu bahagia.... dan semoga belum lupa dengan persahabatan kita.

:)

Salam,

Ninneta

Khairul Onggon said...

salam bro.. kiut betul la si melly ni hehe.. sorry sbb bz smenjak dua menjak ni hehehe..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ninneta...

Hai Ninneta... Lama sudah awak tak singgah yer.. Saya masih ingat, awak seorang sahaja rakan saya dari Seberang... Takkan saya lupakan... :)

Thanks sbb blogwalking blog saya lagi... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wa Kaljis...

Salam....

No hal lah bro... Tugasan kerja lebih penting.... Masih di semenanjung lagi ker... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...