Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

07 October 2010

Ambil Perhatian : Contest Chilabaey's Spot Akan Bermula Tidak lama Lagi....!!!


SILA AMBIL PERHATIAN

Sila ambil perhatian kepada semua followers mahupun silent reader... Blog Chilabaey's Spot akan mengadakan satu contest untuk menghargai jasabaik korang semua yang menjadikan blog aku ini sebagai sumber rujukan, favorite blog, tempat luahan rasa, pembaca setia dan sebagainye...

Clue Panaz Sebagai Persediaan :

1.  Akan ada gambar.... dan jawapan....
2.  Akan ada beberapa soalan senang....
3.  Akan ada link mengelink....
4.  Akan ada follow memollow....
5.  Akan ada copy & paste...
6.  Akan ada bukti membukti....
7.  Akan ada penambahan soalan atau sebagainye nanti....

Dan yang pasti aku mahukan sesiapa yang hendak menyertainye ada E-Mail masing2... Mesti korang semua adakan....???

Clue Hadiah Untuk Menarik Perhatian Korang :

1.  Sebuah kamera (iyerlah tuh.... hehehehe... mungkin...??!!!)
2.  Barangan eksklusif yang dibeli oleh Chilabaey.... (macam bagus sangat blog dia....)
3.  Makan malam bersama empunya Chilabaey's Spot... (kedai mamak jer....)
4.  Ada pemenang tempat pertama, kedua dan ketiga.... (kopaklah poket aku lepas tu....)
5.  Mungkin hadiah tambahan, akan aku fikirkan... Untuk lebih menarik lagi contest ni....

So, bersiap sedia semua... Aku akan update dari masa ke semasa sehingga tarikh sebenar diberitahu kelak..... Contest ini masih belum bermula....


* Ooooo lupa pulak, ada hadiah misteri untuk mereka yang peka dengan kegolakan dan pembentukan blog aku sekarang ni... Siapa yang mengamatinye dan peka pasti akan tahu jawapannye... Merekalah yang akan menerima hadiah tersebut... Dah aku mulakan dah pun... Selamat mencuba yer....

22 comments:

eqbalzack said...

nak masuk...nak masuk...hehe

Hazzy Ishak said...

tak sabar nak join

~Photo Freak~ said...

huuu ....apa ye agak ye contest tu?

~Photo Freak~ said...

huuu ....apa ye agak ye contest tu?

~Photo Freak~ said...

huuu ....apa ye agak ye contest tu?

zatul.hernani said...

a'ah... tak penah masuk la..
kali ni nak cuba la.. mana tahu dpt hadiah kamera ke.. hehehe ;p

cik puan akish said...

pat2 nk join juge neh..:)

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe....
eiii insyallah akan masuk untuk kali ke2 minta ade rezeki macam hari tuuu hehe

Khairul Onggon said...

wah.. teruja ni tapi saya dah start keje luar traveling insyaAllah jika berkesempatan saya akan join..

Nur -al- Ain said...

Yeeee~ tak sabar nk join contest pakngah :) mkn kdi mamak pun jd la ;p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Eqbalzack

Boleh tuan.. Dialu-alukan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Sabo2 Hazzy... Takkan lari gunung dikejar... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~Photo Freak~ (1st)

Adalah... kena tunggu masa dan ketikanye... Senang jer....!!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~Photo Freak~ (2nd)

Adalah... kena tunggu masa dan ketikanye... Senang jer....!!! Hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~Photo Freak~ (3rd)

Adalah... kena tunggu masa dan ketikanye... Senang jer....!!! Hehehehe... Senang jer... Jom join nanti yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: zatul.hernani...

Jomlah join... Penghargaan pada followers saya sebenarnye... Manalah tahu hadiah dapat kamera ker...??

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik puan akish...

Jom2 jangan tunggu lagi... Tapi kena tunggu juga sebab belum start lagi... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥...

Manalah tahukan... Rezeki blogger saya nanti... Jangan lupa terjah selalu untuk mengikuti perkembangan terkini... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: kaljis aka onggon...

Alahai en onggon, tapi sekarang ni mana2 pun boleh online tak...??? Nanti joinlah juga yer... :)

Alaaaa saje suka2.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur -al- Ain...

Bawak bersabar Cik Ain oiii... Belum lagi bermula... Oklah tu tak kisah makan kat mana pun... maka lagi best kan...???!!!

~Photo Freak~ said...

huuu ter post sampai 3 comment lak...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~Photo Freak~

Kalau 10 kali pun saya balas... hehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...