Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

23 October 2010

Ambil Perhatian Semua, Tarikh Baru Yer Tuan2 Dan Puan2...


Salam 1 Malaysia dan Salam Jumaat... Kejap jer dah pun berada di minggu ke-3 kita di bulan Oktober... Dan dalam masa yang sama juga Contest Chilabaey's Spot juga akan sampai tarikh tutupnye.... Alhamdulillah mendapat sambutan yang menggalakkan... Tak sangkalah pulak....

Atas permintaan daripada beberapa followers tegar aku melalui email yang menyatakan mereka berminat untuk join contest ni tapi tak mempunyai masa yang banyak sebab contest yang aku anjurkan ini sebab melibatkan kerja lapangan/outdoor.... Tak aku nafikan, dan atas permintaan mereka ini dengan secara ikhlasnye aku akan melanjutkan lagi tempoh contest ini.... Ianya agar dapat memberikan ruang dan masa yang lebih lagi untuk mereka mencari jawapan yang betul.... Berikut adalah tarikh tutup yang baru :

31 Oktober 2010 (Ahad) Masa : 11.59 malam

Sekian terima kasih dan ikhlas dari saya Chilabaey's Spot...


12 comments:

Hazzy Ishak said...

fuhh nasib baik panjangkan lagi tarikh contest ni...

thanks

eMMe said...

mmg patut pun dilanjutkan tarikh tutup tu bro...byk masa dowang leh pikirkan jawapan... gud luck all~

Unknown said...

ya allah...syukur....

ayu kan...pi mana-mana asyik shoop pic guna kamera cikai...adeh..tak cun2.....

♥♥ eija ♥♥ said...

terima kasih pakngah hehe..
pakngah macam tau tau jer hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Dah agak dah, ramai yang tak sempat dgn tarikh tu.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Tulah sebabnye, itu pun atas permintaan ramai followers... Thanks yer join contest saya... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman..

Ada masa lagi... Gambar tak semestinye lawa, yang penting sama angle dengan apa yang saya tangkap... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Dah lama tau dah, mesti tak sempat punya... Takpe2 masa ada, so cari baik2 yer... :)

Kak Mahh said...

Tahniah kepada peserta contest blog ini.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: zmah...

Hehehe... Terima kasih dan tahniah buat mereka... Tak join ker...??? Banyak lagi masa ni... :)

cikbedahlaser said...

owhh nasib sudah d lnjutkan

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikbedahlaser...

Yer sudah dilanjutkan usianye... hehehehe... Bagi peserta relaks sikit cari jawapan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...