Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

06 October 2010

Komik : Apa.....!!!!! Kawan Aku Kawin Lagi....!!!!

Ini kisah member aku BERT... Member aku setakat ni yang langsung tak berkira dengan aku... Geng panjat gunung aku selaku mentor.... Kalau dia tak pergi aku takkan pergi.... Sajer buat komik untuk dia sebab dia ni rajin juga terjah blog aku diam2... Kiranye silent readerlah ni... Bila dia tak puas hati dengan blog aku, esoknye pasti dia akan call aku... Kalau bercakap tu paling kurang setengah jam.... Macam orang bercinta pulak... Cakap dengan bini pun 10 minit pun tak sampai... Hehehehe...

Selain itu juga, dia merupakan partner aku dalam melakukan kerja2 part time aku... Kitaorang sebenarnye sama2 satu sekolah menengah dulu, Sekolah Menengah Vokasional Setapak, Kuala Lumpur... Masa sekolah dulu tak pernah bertegur pun cuma kenal2 macam2 tu jer... Bila kerja baru jumpa semula... Sejak tu barulah aku rapat sungguh dengan dia... Kalau aku ada masalah pasti aku akan cari dia dan kalau dia ada masalah pasti dia akan cari aku pulak... Macam tulah gayanye seorang sahabat... Apa2 pun aku, kalau engko baca blog aku senyap2, ini kisah engko yang aku karang untuk engko yer... SAPA SURUH BACA BLOG AKU...!!!! HEHEHEHE...


* Sila click untuk lebih jelas lagi yer....

Itu kisah hari pernikahannye... Tapi semua itu adalah rekaan semata2... Tiada kaitan dengan yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia... Sekadar untuk hiburan dan melengkapkan entry kali ini... Kisah ini mungkin akan bersambung kelak.. Tapi bila tak tahu lagi..... Tunggu....!!!

12 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe...
hahahaha....
kelakor laa pakngah hehe...
cian kawan pakngah nie hehe....

Hazzy Ishak said...

tajuk cam kontroversi je pakngah, "kawin lagi"? maknanya dia kawin kali ke 2 ke?

hehe

Kenny De said...

besh giler bro!haha.boleh bukak komik baru di tanah air ni.hehe!

Khairul Onggon said...

Mmg kreatif lah mr chilabaeys kita ni.. :)

Cikgu Nurin said...

hi hi hi..kelakoo...bini member tak meroyan ke?

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥...

Hehehe... Saje2 jer, sekali sekala buat entry lawak.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Kontroversi yer... Ha'aahh... Dia kawin kali kedua yer, bukan kewin dua yer.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kenny De...

Iyer ke ni...??? Sajer jer buat entry macam ni pulak... Asyik karangan merapu jer hari2... Sekali sekala tukar angin.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: kaljis aka onggon..

Kreatif ker en onggon.... Saje suka2 buat komik pulak... Tukar angin... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cikgu Nurin...

Hehehehe... Takdelah, dia kawin kali kedua, bukan kawin dua... :)

Nur -al- Ain said...

amboihhhhh, kretip sungguh er.. hee~

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur -al- Ain....

Hehehehehe... saje suker2... Sekali sekala tukar konsep... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...