Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 March 2010

Birthday Anak Buah Kesayangan Hamba...!!!




Kek siapalah ni....???? 27 Februari 2010 yang lalu, sampailah tarikh di mana anak buah kesayangan hamba menyambut hari lahirnye yang ke-3 tahun.... Alaaaaa budak kecik yang buat entry "Dah 3 Tahun Dah Budak Kecik Ni..." tak lama dulu... Yang ni sambutannye di Banting, Selangor... Rumah Wan dan atuk dia, mak dengan bapa akulah...!!!


Tahun nilah kurang best sebab tak ramai yang balik.... Aku tak sihat dan wife aku pulak ada hal, yang lain2 tu aku tak tahu, bapa dia pun takde ada kerja di Penang.... So, yang balik cuma adik aku Azu (mak Melly), anak buah aku Intan dan adik aku Anor....





Yang sedihnye aku dengar, dia boleh pulak cakap "Pakngah takde (akulah tu), makngah takde, abah takde..."... Kesian Melly, takpe tahun depan kita sambut sama2 dan buat best2 pulak... Tapi tetap sambut juga walaupun tak cukup koram.....



Dulu kecik jer budaknye, tapi sekarang mak aii sudah gumuklah Melly.... Budak yang amat cerdik dan terlebih petah berkata2... Macam orang tua.... Membebel jer dia walaupun sorang2... dan aku dengar dari mak dia, sekarang2 ni kalau dia sorang2 pun siap nyanyi2 lagi...







Haaa, tu hadiah dari pakngahnye.... Walaupun aku tak dapat join sekali, tapi hadiah tetap ada.... Aku kirim kat anak buah aku Intan.... Hadiah yang tak seberapa.... sebab aku tak minat nak bagi mainan2 sebenarnye sebab kat rumah dia dekat selori mainan.... Kalau terjatuh dalam mainan tu, sure tak nampak orang punya.... So, tahun ni aku dengan wife aku beli buku cerita dan buku mewarna dan ada satu lagi barang di antara buku tu... Pelajaran lebih penting....


Satu lagi perangai budak ni, pantang nampak kamera mesti nak posing punya... Lagi2 ada mak dia, macam2 diajarnye budak tu.... Nampak tak tanda merah kat dahi dia, itu tanda lahir dia... Masa mula2 lahir dulu lagi merah dan sekarang ni semakin kurang.... Tapi jangan bagi dia menangis atau marah, pasti merah menyala....





Boleh dia buka hadiah kat sebelah bapa aku, mesti bapa aku tak dapat tidur.... Kalau cucu datang selalunye bapa aku memang kena kacau... Lagi2 Melly.... Macam2 benda dia buat kat atoknye.... Sayang sangat dia dengan atoknye.... Apa2 pun Melly 'Selamat Hari Lahir Ke-3 Tahun'..... 

15 comments:

Hazzy Ishak said...

comel sungguh
pandai posing pulak tu

Lia Hasty said...

tula.. comel sungguh.
camera addict gak nie..

♥♥ eija ♥♥ said...

nampak bukan gaya pakngah yang tak gambar hehe...

ape2 pun anak buah pakngah sangat comel, dan memang pandai posing hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Memang pandai, lagi2 kalau mak dia ada sebelah.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Ikut maknye kot... Pantang nampak kamera... Nasib baik Pakngah dan Maksunye photographer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥...

Macam tulah Cikgu, nakabuat macamana.... Memang pandai posing, tapi kalau ada Pakngahnye, dia tak jadi macam tu... malu.... :)

Wawa_Nadwa said...

eeeiiiiiiiiiiiii makin tembam la mellyyy!!
buleh geng dengan KAKAK laa.. hehehhehe!!

pakngah, kalau kata anak pakngah pon org cayoo..
sebijik ik0t pakngahnyerrr..
=P

Veraa said...

nice pix.. ^_^

Syafiqah Nafis said...

very swit little princess

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Haaa'aah semakin kembang dan tembam.... Tak larat nak dukung... tapi selalu juga dukungkan....

Betul Wa boleh geng dengan Wawa....

Iyer ker sama macam pakngahnye, macam lain jer... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Elvyra = Elbo = Vera...

Thanks.... Biasa2 jer tu... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: iQapiQa...

Sweet ker, oklah tuh.... thanks nanti saya bagitahu princess tu yer... :)

kupu-kupu_cinta said...

comel kek birthday tuu. tuan empunya kek pun comel... pandai posing depan camera...

Unknown said...

Assalamualaikum.saya dari indo mau tnya apa tanda lahir melly sdh hilang kah,krn baby saya sama pnya tanda lahir seperti melly.

Chilabaey's Spot said...

Waalaikumsalam.. tanda lahir nya terus ada sehingga sekarang.. sama saja merahnya.. sekarang umur udah 12 tahun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...