Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

08 March 2010

Sorang Lagi Mangsa Aku... iMac....

3 Minggu lepas, sekali aku jadi setan untuk menghasut kawan2 aku..... Seorang lagi mangsa aku sebenarnye.... Hehehehe..... Kali ni member a.k.a Sifu Hiking dan Tracking aku, Bert.... Dah lama sebenarnye dia nakkan iMac ni.... Dan disebabkan aku dah beli dulu dan aku dah tunjukkan macamana rupa dan spec komputer tu, menggelodaklah hati dia nak dapatkan... Aku pulak cucuk baikkkk punya.... Lagilah tak sabar dia nak membelinye....
Cerita punya cerita, akhirnye dia jadi nak beli... dan aku pun rekomenkan outlet yang beli hari tu.... Siap booking kan untuk dia lagi... Aku sekarang ni dah ada share dengan Outlet Machines One Utama.... Tapi bagi aku tak rugi beli satu PC yang mempunyai kemampuan yang amat tinggi.... Akhirnye terhasut sudah hatinye untuk membelinye.... Spec sama dengan aku..... Seorang lagi mangsa aku telah aku ku genggam.... Ada seorang lagi akan aku hasut lepas ni.... Hehehehee..... Atau aku pulak mangsa selepas ini dengan barangan lain pulak.... Tapi malam tu iMac terpaksa diserahkan dahulu kepada seseorang sebelum dia dapat menikmatinye.... Kiranye tak sempat sampai rumah dia pun.... Nanti aku ceritakan dalam entry akan datang.... :) Tunggu.....

10 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

waa pakngah...

suka yer cari mangsa hehe

Hazzy Ishak said...

jahatnya
mamat tu senyum dlam terpaksa
haha

miss lolly a.k.a luvfareda said...

beshhhhhhhhhh beshhhhhhhh :D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

beshhhhhhhhhh beshhhhhhhh :D

Lia Hasty said...

wah kalau cmnie kan..
lia nak beli pape je brg apple.
mntk tlg muz la.
mn tau dpt murah kan..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Bukan cari mangsa, cari kawan untuk merasakannye bersama2.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Takdelah jahat sangat, sikit2 jer... Senyum ikhlas sebenarnye dia tu... tapi tak tahulah dalam hati.... hehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda....

Memang best, beberapa hari tak dapat tidur lena... hehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To (2nd): miss lolly a.k.a luvfareda....

Memang best, beberapa hari tak dapat tidur lena... hehehe.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Insya-Allah boleh... bagitahu jer nanti... Tapi nak dapat murah tu susah sikit sebab diaorang kawal harga untuk semua outlet... Kalau ada outlet lain buat promotion yang lain dari mana2 outlet, diaorang boleh kena tindakan.... So far, kalau pergi mana2 outlet semuanye sama jer.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...